hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نام ایران با عزم دانشمندان در جغرافیای علم و فناوری جهان خواهد درخشید

نام ایران با عزم دانشمندان در جغرافیای علم و فناوری جهان خواهد درخشید

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: اگر به عزم دانشمندان اعتقاد داشته باشیم می‌توانیم تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و با صدور بخشی از محصولات خود نام ایران را در جغرافیای علم و فناوری جهان طنین‌انداز کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید صولت مرتضوی عصر چهارشنبه پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران، گفت: گرچه در گذشته هم از نمایشگاه‌های جهاد دانشگاهی هم بازدیدهایی داشتم اما این نمایشگاه قدری نسبت به نمایشگاه‌های قبلی متفاوت‌تر است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری یادآور شد: خدا را شاکر هستیم که هر چه زمان می‌گذرد دستاوردهای ما تازه و نو می‌شود و هر بار دستاوردهای جدید را ملاحظه می‌کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: چنانچه به عزم دانشمندان اعتقاد داشته باشیم و از این ظرفیت خدادادی استفاده مطلوب کنیم نه تنها قادر هستیم تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم بلکه می‌توانیم بخشی از محصولات را به کشورهای جهان صادر کنیم و همواره نام جمهوری اسلامی ایران را در جغرافیای علم و فناوری جهان بهتر از گذشته بدرخشانیم.

وی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران جهاد دانشگاهی که در حوزه صنعت چه در بخش زیست فناوری در حوزه بهداشت و درمان خوش درخشیدند، یادآور شد: دولت سیزدهم شعارش حمایت از دانش‌بنیان‌ها، جوانان خلاق مومن و انقلابی کشور است و ما معتقدیم جهاد دانشگاهی با کمک دولت و بخش خصوصی به اهداف ترسیم شده خود می‌رسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد