hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سردار جلالی: یوم الله ۹ دی فرصتی برای جهاد روایت و تبیین است

سردار جلالی: یوم الله ۹ دی فرصتی برای جهاد روایت و تبیین است

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، یوم الله ۹ دی را فرصتی برای جهاد روایت و تبیین عنوان کرد و نوشت: از جنگ روایت‌ها غافل نشویم

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور،  سردار غلامرضا جلالی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز حماسه مردمی ۹ دی نوشت: نهم دی ماه، فرصتی است برای بزرگداشت حماسه‌ سازی مردمی که با بیداری و بصیرت خود، دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید کرده و یوم اللهی خلق شد از جنس بصیرت که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

در ادامه این پیام آمده است: این روز، فرصتی است برای جهاد روایت و تبیین، چرا که خود دستاورد تبیین و روشنگری و بزنگاه و آزمون سنجش میزان دلدادگی نخبگان کشور به نظام مقدس اسلامی بود.

رییس پدافند غیرعامل کشور در این پیام آورده است: ۹ دی ماهیتی از جنس غلبه بر جنود شیطان دارد که در سایه فوران خشم مقدس ملت از سر غیرت نسبت به اهانت ها و حرمت شکنی ها به خط قرمزهای نظام اسلامی، بوجود آمد و سیلی شد که فتنه و فتنه گر را از دامان انقلاب شست و با خود برد.

در ادامه این پیام آمده است: ۹ دی ماه ۸۸، حضور خودجوش میلیونی مردم، تجدید بیعت با آرمانهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و جلابخشی بر مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بود که به جهانیان اعلام شد.

سردار جلالی در این پیام آورده است: نکته‌ای که در این میان باید به آن توجه داشت، اهمیت باشکوه برگزار شدن مراسم گرامیداشت این روز است. مبادا که از جنگ روایت‌ها غافل شویم. جنگ امروز جنگ تحریف و قلب حقایق و بدست گرفتن روایت حوادث مهم است. باید با تحریف فتنه و تقلیل آن به یک سوء تفاهم و بداخلاقی انتخاباتی و نه براندازی نرم مقابله کرد. چرا که هر چه از حوادث مهم تاریخی که پشتوانه آن قدرت و مولفه ایستادگی و مقاومت است بگذرد، خطر بروز دو آفت فراموشی و تحریف در مورد آن واقعه دوچندان خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: ۹ دی ماه خط بطلانی بر فتنه ۸۸ بود که با استناد به اعتراف دولتمردان غربی، اقدام براندازانه با بهره گیری از تجربه انقلاب های رنگی بود. این پیروزی بزرگ، اهمیت بصیرت مردمی را دوباره عیان کرد. پرداختن به این موضوع و توجه به آن از این رو مهم است که با نگاهی به شرایط حساس کنونی و شکست فشار همه جانبه جبهه استکبار در یک جنگ تمام عیار نوین، پیچیده و شناختی علیه ملت ایران، تا دستیابی به قله‌های پیروزی و سرافرازی به شرط بصیرت و صبر و استقامت راه زیادی نمانده است.

سردار جلالی در این پیام تاکید کرده است: به یقین با عبور پیروزمندانه از این پیچ تاریخی، دشمن هیچ توفیقی در مواجهه‌ و مقابله‌ با نظام اسلامی به دست نخواهد آورد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد