hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خاموشی و محدودیت برق در اصفهان نداریم

خاموشی و محدودیت برق در اصفهان نداریم

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: زمستان امسال در بخش‌های تجاری و خانگی هیچ‌گونه خاموشی و محدودیت برق نخواهیم داشت.

محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به احتمال محدودیت تأمین گاز نیروگاه‌ها، اظهار کرد: تا امروز هیچ‌گونه محدودیت تأمین گاز برای نیروگاه‌ها استان اصفهان نداشته‌ایم و نیروگاه‌ها با میزان مورد نیاز خود تولید می‌کنند و هیچ مشکل و محدودیتی در تامین گاز آنها نداریم. 

وی افزود: مشعل‌های مازوت‌سوز نیروگاه‌های اصفهان در زمستان سال ۹۳ به دستور مستقیم مقامات عالی استانی و دادگستری پلمب شده که بازگشایی دوباره مشعل‌ها به مجوز صریح این مقامات نیاز دارد.

نوحی گفت: مشعل‌های مازوت‌سوز نیروگاه‌های اصفهان در زمستان سال ۹۳ به دستور مستقیم مقامات عالی استانی و دادگستری پلمب شده که بازگشایی دوباره مشعل‌ها به مجوز صریح این مقامات نیاز دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سوخت مازوت در هیچ یک از نیروگاه‌های استان اصفهان استفاده نمی‌شود، مگر اینکه مقامات عالی استان و دادگستری مجوز استفاده از این سوخت را صادر کنند.

سخنگوی صنعت برق استان درباره احتمال خاموشی‌ها در زمستان، تأکید کرد: با وجود پیش‌بینی مقامات توانیر نسبت به احتمال قطعی برق در زمستان، در استان اصفهان همچنان بر روی قول خود هستیم و طی زمستان امسال در بخش‌های تجاری و خانگی هیچ‌گونه خاموشی و محدودیت برق نخواهیم داشت.

نوحی اضافه کرد: اگر در شرایط خاصی با کمبود تولید در خطوط برق کشور مواجه شدیم، صنایع با برنامه‌هایی مانند شیفتی شدن به ما کمک خواهند کرد و قطعی برق شامل بخش خانگی و تجاری نخواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد