hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| استقبال از سرمایه گذاری مپنا در پروژه بزرگ صنعتی شرکت برق استان گلستان

گلستان| استقبال از سرمایه گذاری مپنا در پروژه بزرگ صنعتی شرکت برق استان گلستان

استاندار گلستان در دیدار با دکتر علی آبادی، مدیر عامل گروه هلدینگ مپنا اظهار کرد: استان گلستان با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های موجود از حضور، سرمایه گذاری و اجرای پروژه های بزرگ صنعتی همچون فولاد و پتروشیمی و طرح های آب و برق استقبال و حمایت می کند.


دکتر سید مناف هاشمی در این دیدار تصریح کرد: قابلیت های استان گلستان و ظرفیت های سرزمینی آن بگونه ای است که به سرمایه گذارانی نظیر مپنا امکان حضور در عرصه های مختلف را می دهد و دستگاه های اجرایی استان آمادگی همکاری در همه زمینه ها را دارند.

همچنین دكتر علي آبادي ضمن موافقت با بررسي موضوع سرمايه گذاري در پروژه هاي بزرگ استان گلستان توسط گروه مپنا تقاضاي مساعدت استاندار در زمينه وصول مطالبات آن شركت از دولت براي اجراي پروژه هاي جديد را خواستار شد.

گفتنی است مقرر شد جلسات مشاركت كارشناسي براي اجراي توافقات توسط معارنين و مديران مرتبط آن شركت و مديران استاني در هفته هاي اينده تاحصول نتيجه تشكيل شود.

لازم به ذکر است در اين ديدار كه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ، مدير عامل شركت توزيع برق استان ، مدير عامل شركت آب منطقه اي استان ، مدير نيروگاه برق علي آباد و معاونين و مديران گروه مپنا نيز حضور داشتند و در مورد زمينه هاي فعاليت و سرمايه گذاري شركت مپنا در استان گلستان مخصوصاً در زمينه توليد آب و برق بحث و تبادل نظر شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد