hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > زارعی: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران از ضرورت های اجتناب ناپذیر است

زارعی: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران از ضرورت های اجتناب ناپذیر است

نماینده ساری و میاندورود خواستار ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران شد و گفت: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران با توجه به بازار بزرگ کشورهای همسایه جزء ضرورت های اجتناب ناپذیر است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، منصورعلی زارعی کیاپی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به دولت و مجلس اظهار کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف ارز ترجیحی به خصوص در بحث نهاده ها پیشنهاد داده شد که دولت و مجلس باید دقت داشته باشند که موجب تضعیف تولید به ویژه تامین زنجیره غذایی داخل کشور نشود؛ چرا که دیگر وقت آزمایش و خطا نیست، اگر اتفاق نادرستی در این زمینه رخ دهد شما در پیشگاه ملت پاسخگو خواهید بود و برای جبران آن راه دشواری را باید طی کنید.

نماینده مردم ساری و میاندورود مطرح کرد: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران با توجه به بازار بزرگ کشورهای همسایه جزء ضرورت های اجتناب ناپذیر است. اینکه در گذشته این مناطق عملکرد خوبی نداشته و دولت و مجلس گذشته وظایف خود را انجام نداده اند نباید موجب حذف این مناطق گردد. مجلس انقلابی باید با تصویب قوانین و نظارت جلوی تخلفات و سوء استفاده ها را در این زمینه بگیرد. صورت مساله را پاک کردن کمک به حل مساله نیست و همکاران گرامی در تصویب منطقه آزاد مازندران تردیدی نکنند.

وی افزود: مشکلات صادرات مرکبات استان مازندران حل نگردید و ده‌ها هزار تن در دست باغداران و بازرگانان مانده است، چرا دولت زمینه تسهیل صادرات را فراهم نمی کند؟

زارعی خاطرنشان کرد: دولت موظف است پیوست عدالت ورزی را در همه بخش ها به خصوص حقوق و دستمرد و همسان سازی دایمی بازنشستگان عملیاتی نماید. دولت در اولین فرصت باید لایحه ساماندهی مشاغل در دستگاه ها را به مجلس ارائه ندهد. چندین میلیون نیروی شرکتی در مراکز سراسر کشور مشغول هستند و بی عدالتی در دستمزد وجود دارد و این افراد امنیتی شغلی ندارند و دولت در این زمینه حرکت کندی دارد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد