hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رییس جمهور مواظب فرصت‌طلبان هزار زیست باشد

رییس جمهور مواظب فرصت‌طلبان هزار زیست باشد

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست مواظب فرصت‌طلبان هزار زیست که با هر شرایطی خودشان را وفق می‌دهند، باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سارا فلاحی» در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خطاب به رییس جمهور گفت:  شما وارث اجباری دولت‌هایی هستید که وقتی به قدرت رسیدند دولت‌های ماقبل خود را جاروی سیاسی کرده و وقت مغتنم مردم را صرف کادرسازی برای دوره بعد انتخابات خود و جابجایی کارگزاران و رساندن پادوهای ستادی خود به قدرت کرده‌اند. برخی از آنها که شما وارث اجباری آنها هستید در مقابل اجرای اقتصاد مقاومتی مقاومت کردند و لجام گسیختگی در نقدینگی و گرانی حاصل بی‌کفایتی‌های آنها است.

نماینده مردم  ایلام در مجلس افزود: دولت‌هایی که برخی از آنها همه درها را به روی دنیا بستند و قطعنامه‌بارانمان کردند و می‌خواستند با یارانه معجزه کنند و برخی از آنها همه درها را گشودند و از منافع ملت اتوبان بدون دست انداز برای دشمنان ملت ساختند و وعده‌های شق القمرهای صدروزه دادند و در پایان ما با حوضی پر از جلبک‌های بی‌خاصیت سیاسی ماندیم.

وی خطاب به رییس جمهوری گفت: شما وارث دولت‌هایی هستید که برخی از آنها استاد تصمیمات خلق الساعه و بحران خیز بودند.  شب تصمیم می‌گرفتند و روز دچار آلزایمر سیاسی می‌شدند و زمان مقصریابی همه چیز را به عوامل نامرئی نسبت می‌دادند.  ما می‌خواهیم شما موفق باشید زیرا موفقیت شما امنیت، رفاه و آرامش مردم را به دنبال دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام تاکید کرد: خوشحال هستیم که شما جاروی سیاسی دست نگرفته‌اید و از موضع بالا به مردم نگاه نمی‌کنید. البته شمشیر عدالت خواهی پشت گردن مافیاهای خودرو، دلار، سکه، مسکن، پوشاک و خوراک بگذارید و در تیم اقتصادی خود تجدیدنظر کنید.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما با ارز ترجیحی و اختصاص آن به رانت خواران و فاسدان مخالف هستیم اما حذف رادیکالی آن هم حامل فساد مضاعف است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: برادر انقلابی من، ما می‌دانیم شما می‌خواهید برای مردم کار کنید اما مواظب فرصت طلبان هزار زیست باشید؛ کسانی که همه گونه می‌توانند با هر شرایط خودشان را وفق بدهند؛ شما در کنار این ارثیه شومی که از اسلافتان به شما رسیده است ارثیه متعالی هم از شهیدانمان مانند ایثار، فداکاری، پذیرش نخبگان، تحول خواهی واقعی، تخصص گرایی، احترام به مردم، در کنار مردم بودن را دارید. بیایید با هم به داد مردمی که امروز نجابتشان ما را گرفتار کرده است برسیم و آنها را از این گرفتاری نجات دهیم.

وی تاکید کرد: به طور قطع مردم در کنار شما خواهند بود به شرط آنکه با عهدی که با آنها بسته اید وفادار بمانید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد