hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نماینده مجلس: بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال را پیگیری می‌کنم

نماینده مجلس: بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال را پیگیری می‌کنم

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال را امروز مطلع شدم؛ پیگیری می‌کنم تا زودتر حل شود.

به گزارش ایرنا، زهرا شیخی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره نگاه شهید قاسم سلیمانی به زنان اظهار داشت: سردار عزیز نگاه ویژه‌ای به زنان داشت. همیشه دختران ایران را دختران خودشان می‌دانستند. نگاه پدرانه و دلسوزانه‌ای داشتند. در صحبت‌های او مشخص است که ظاهر افراد ملاک قضاوتشان نبوده است.

وی در ادامه افزود: قطعا در این روزها همین انتظار می‌رود تا انشالله شرایط را برای دختران ایران فراهم کنیم تا با انگیزه‌ای که می‌دهیم بتوانند بیشتر مایه افتخار ما باشند. نگاه ویژه‌ی ایشان به جوانان و آینده‌سازان بود. در جنگ اجازه ندادند آب در دل جوانان تکان بخورد و سپر بلای ما شدند. باید همت کنیم تا خونشان زنده بماند.

شیخی نماینده مردم اصفهان در ادامه در گفت: نیمی از جامعه زنان هستند و سرنوشت نیمی در دست این جمعیت است. سلامت جامعه در ورزش است و نقش زنان را نباید دست کم گرفت و خوشحالم زنان ما درخشیدند؛ این درخشش به ویژه در ورزش و بحث فوتبال سبب نشاط می‌شود و تلاش و پشتکار باعث غرور می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: زنان ما نه فقط در نقش ورزشی، بلکه در نقش همسری، مادری و همسرداری نمونه هستند؛ سلامت جامعه به ورزش و ورزش به جوانان گره خورده است. در این سالها بحث بودجه‌ای کم بوده یا در ورزش خاص بوده اما تلاش داریم تا در بحث بودجه‌ای کمک کنیم.

وی درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: بحث اساسنامه ملی و بین‌المللی را شخصا پیگیری می‌کنم و امروز از موضوع مطلع شدم، پیگیری می‌کنم تا این موضوع زودتر حل شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد