hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل لباس مجلسی کوتاه ۲۰۲۲

مدل لباس مجلسی کوتاه ۲۰۲۲

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی کوتاه ۲۰۲۲ را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

با نزدیک شدن به سال جدید انواع مدل لباس مجلسی کوتاه ۲۰۲۲ از سوی متخصصین مد و زیبایی معرفی شده اند و اگر شما تمایل دارید استایل و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح لباس ها برای پوشیدن استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی کوتاه ۲۰۲۲ مخصوص خانم های شیک پوش

پیراهن مجلسی یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت برای حضور در مجالس مختلف داشته باشید بهتر است از این طرح لباس در پوشش تان استفاده نمایید. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع طرح های پیراهن مجلسی کوتاه ۲۰۲۲ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.




طرح های پیراهن کوتاه مجلسی

لباس های مجلسی کوتاه به صورت طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها پیراهنی مناسب و خوشرنگ را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که بهتر است طرح پیراهن مجلسی کوتاه را با توجه به فرم اندام تان انتخاب نمایید. پیراهن های مجلسی کوتاه برای خانم هایی که دارای فرم اندامی لاغر و متناسب هستند انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر فرم اندام شما درشت می باشد بهتر است در استایل تان از لباس مجلسی پوشیده کوتاه استفاده کنید.

لباس مجلسی های کوتاه به صورت آستین دار و بدون آستین دوخته می شوند همچنین این طرح لباس ها به صورت دکلته نیز می باشنددوخته می شوند و اگر فرم بالاتنه شما متناسب و لاغر می باشد می توانید از لباس مجلسی بدون آستین و دکلته در پوشش تان استفاده نمایید. خانم هایی که دارای بالاتنه ای درشت و چاق هستند بهتر است از لباس مجلسی آستین دار در پوشش خود استفاده نمایند.


بیشتر بخوانید: 

جدیدترین مدل لباس مجلسی مخمل 2022

جدیدترین مدل لباس مجلسی زرشکی

مدل لباس مجلسی آستین بلند و پوشیده


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد