hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۲۳ درصد از سهم بازار خدمات ژئوتکنیک کشور را در اختیار داریم

۲۳ درصد از سهم بازار خدمات ژئوتکنیک کشور را در اختیار داریم

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: توانایی فنی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با دیگر کشورهای تراز اول دنیا برابری می‌کند.

مجید کیان‌پور بیان کرد: توانایی‌های فنی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات آزمایشگاهی منحصربفرد در ایران، با سایرکشورهای تراز اول دنیا برابری کرده و با همان کیفیت و درجه اعتبار انجام می‌شود.

وی با اشاره به تاریخچه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ۶۷ سال قدمت دارد و با داشتن بیش از یک هزار شعبه و واحد آزمایشگاه محلی مستقر در سراسر کشور، حدود ۲۳ درصد از سهم بازار خدمات ژئوتکنیک کشور را در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خاطرنشان کرد: به بیش از ۳۷ دستگاه اجرایی در پروژه‎‌های عمرانی ملی و استانی خدمت رسانی می‌کنیم و در این عرصه همواره تلاش کرده در کنترل کیفیت پروژه‌های زیرساختی و عمرانی کشور نقش بی‌بدیلی را ایفا کند.

کیان‌پور افزود: تمام تلاش همکاران من در شبکه آزمایشگاهی سراسر کشور این است که رسالتی که برعهده داریم را بر اساس اساسنامه و مبتنی بر استانداردهای روز کشور و دنیا انجام داده و نتایج آزمایش‌ها را به صورت آنلاین در اختیار کارفرمایان قرار دهیم تا نظارت دقیقی بر کیفیت اجرای پروژه های عمرانی داشته باشند.

وی درباره کنترل کیفی عملیات ساخت و سازهای نهضت ملی مسکن اضافه کرد: آمادگی خود را برای انجام مطالعات و کنترل کیفی ساخت و سازها در طرح نهضت ملی مسکن به شورای عالی مسکن اعلام کرده‌ایم.

این مسئول یادآور شد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای انجام مطالعات فنی و کنترل کیفی عملیات احداث ۴ میلیون واحد مسکونی پیش بینی شده آمادگی کامل دارد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد