hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > محرومیت‌زدایی در مناطق محروم در اولویت‌ سپاه قرار دارد

محرومیت‌زدایی در مناطق محروم در اولویت‌ سپاه قرار دارد

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: ماموریت محرومیت‌زدایی در مناطق محروم از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سردار ضیاء‌الدین حزنی روز سه‌شنبه گفت: ماموریت محرومیت‌زدایی در مناطق محروم از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران افزود: در کنار محرومیت‌های اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که دفاع و برقراری امنیت است، مردم‌یاری، ارائه خدمات بی‌منت و زدودن چهره فقر و محرومیت نیز به جد توسط این نهاد مردمی در حال انجام است.

حزنی، نمونه خدمات محرومیت‌زدایی و خدمت بی‌منتی به مردم را اهدا ۶۳۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان ایلام ذکر و تصریح کرد: این تعداد واحد مسکونی که برای مددجویان در ایلام ساخته شده ‌و امروز مورد استفاده آنان قرار می‌گیرد با مشارکت سپاه و کمیته امداد انجام شده است.

وی، به دیگر اقدامات در حال انجام قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در استان ایلام گریزی زد و گفت: تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان نیز از دیگر اقداماتی است که سپاه به جهت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و ایجاد نشاط در جامعه در دستور کار دارد و با این اهدا جهیزیه تاکنون بسیاری از جوانان را به سامان زندگی رسانده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، حمایت از تولیدات داخلی را در تمام برنامه‌های سپاه یادآور شد و افزود: تمام اقلام و نیازمندهای ساخت و تامین مایحتاج و تامین جهاز از تولیدات داخلی کشور بوده که علاوه بر افزایش تولید و ایجاد اشتغال حمایت از تولید داخل  و رشد و شکوفایی اقتصاد نیز در این خرید و تامین نیازها رعایت شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد