hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > زمان اردوی تیم ملی مشخص شد

زمان اردوی تیم ملی مشخص شد

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان زمان اردوی این تیم قبل از بازی با عراق و امارات را اعلام کرد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی بانوان با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و معاون امور بانوان رئیس جمهور، درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و امارات اظهار داشت:‌ اردوی ما از 3 بهمن با حضور بازیکنان داخلی شروع  می‌شود. نفرات لژیونر هم از چهار بهمن که آغاز فیفا دی است به ما ملحق می‌شوند.

وی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان توضیح داد: با کسب سه امتیاز می‌توانیم صعود زودهنگامی به جام جهانی داشته باشیم. این موضوع می‌تواند از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تیم ملی، و پیگیری‌های فدراسیون فوتبال، تلاش بازیکنان و کادرفنی نشأت می‌گیرد و همه دست به دست هم دادند تا به این مهم دست پیدا کنیم. امیدوارم در همین بازی اول‌مان مقابل عراق سه امتیاز را کسب کرده و به جام جهانی صعود کنیم تا دل مردم شاد شود.

در شرایطی که یکی از خبرنگاران سوالی درباره وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی پرسید، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه این گفت و گو را قطع کرد و به خبرنگاران گفت در پایان مراسم در جایگاهی که درنظر گرفته شده است کار خود را انجام بدهند.

256 256

منبع: khabaronline-1587022

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد