hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نباید امکانات آموزشی از گروهی سلب و برای عده‌ای رایگان شود

نباید امکانات آموزشی از گروهی سلب و برای عده‌ای رایگان شود

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی، آموزش را از ارکان اصلی توسعه کشور دانست و گفت: نباید امکانات در زمینه آموزش و پرورش از گروهی سلب و برای عده‌ای دیگر رایگان باشد.

ملک فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: آموزش تصویری از بهترین روش‌ها است بنابراین پخش فیلم و تصویر در یادگیری دانش آموزان اثرگذارتر است. در شرایطی که ایران امکان پخش برنامه‌های آموزشی رایگان برای کودکان و دانش‌آموزان کشورهای همسایه از جمله افغانستان را دارد، چرا نباید این امکانات در اختیار فرزندان این مرز و بوم هم قرار گیرد.

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس اظهار داشت: در دوران کرونا دانش‌آموزان از حضور فیزیکی در مدارس برای جلوگیری از شیوع این بیماری منع شدند بنابراین انتظار می‌رفت راه و روش‌های آموزشی جایگزین شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار با اشاره به اینکه فیلیمو مدرسه برای دانش آموزان کشور افغانستان رایگان شده است، اظهار داشت: از قدیم گفته‌اند«چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است»، در دوران همه‌گیری کرونا که دومین سال آن را پشت سر می‌گذاریم، آموزش نباید تحت تاثیر آن قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نه تنها «فیلیمو مدرسه» باید به صورت رایگان در مناطق محروم قابل دسترس باشد که باید تمام فرزندان ایران به مساوات از این امکانات که در اختیار کشور همسایه قرار دارد هم برخوردار شوند.

فاضلی تصریح کرد: آموزش از ارکان اصلی توسعه هر کشوری است، نباید امکانات در زمینه آموزش و پرورش از گروهی سلب و برای عده‌ای دیگر رایگان باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد