hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > ضرورت احصاء راهبردهای عملیاتی در زمینه رونق تولید

ضرورت احصاء راهبردهای عملیاتی در زمینه رونق تولید

استاندار قم بر ضرورت احصاء راهبردهای عملیاتی در زمینه رونق تولید تاکید کرد و گفت: مدیران باید در تحقق برنامه هایشان خود ارزیابی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم طی سخنانی  با اشاره به اهمیت ستاد در راستای رونق تولید و اشتغال گفت: نامگذاری سال جاری با این نام از سوی مقام معظم‌رهبری نیز یک چشم انداز و چراغ راه است.
استاندار قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف سال جاری خصوصا سخنرانی ایشان در حرم مطهر امام راحل  افزود: مقام معظم رهبری بر اهمیت اقتصاد، افزایش ارزش پول ملی، تولید و اشتغال تاکید ویژه داشتند.
وی با بیان اینکه مسائل مرتبط با تولید و اشتغال دارای اولویت ویژه برای استان قم است ادامه داد: کارگروه رونق تولید باید بتواند گره مشکلات تولیدکنندگان را باز کند.
سرمست با بیان اینکه کار کارشناسی و بازدیدهای میدانی باید در دستور کار مسئولان اقتصادی استان قم در سال جاری باشد خاطرنشان کرد: در شرایط حساسی قرار داریم و باید سعی کنیم با راهکارهای کاربردی و عملیاتی در راستای حل مشکلات تولید گام برداریم.
وی با تاکید بر خودارزیابی مدیران استانی در حیطه کاری شان تصریح کرد: ضمن آمادگی برای تبیین خدمات دستگاه های اجرایی، مدیران باید پاسخگوی انتقادات منصفانه باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد