hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برنامه تضمینی برای اشتغال ارائه کنید/ با گفتار درمانی مشکلی حل نمی‌شود

برنامه تضمینی برای اشتغال ارائه کنید/ با گفتار درمانی مشکلی حل نمی‌شود

ه مردم ارومیه با بیان اینکه مشکل اشتغال با گفتار درمانی حل نمی‌شود،گفت: باید راهکارهای علمی و اقتصادی وزارت تعاون برای فعال کردن واحدهای اقتصادی نیمه تعطیل، اشتغال خانگی، اشتغال در مناطق مرزی، اشتغال‌زایی در وزارت صنعت و نفت  به صورت شفاف و تضمینی اعلام شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه (۷ دی) مجلس شورای اسلامی بررسی سوال سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مورد نرخ اشتغال در مناطق توسعه نیافته در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

ذاکر گفت: مشکل اشتغال با گفتار درمانی حل نمی‌شود با ارائه آمار مشکل بیکاری جوانان حل نمی‌شود . باید راهکارهای علمی و اقتصادی خود را برای فعال کردن واحدهای اقتصادی نیمه تعطیل، اشتغال خانگی، اشتغال در مناطق مرزی، اشتغال‌زایی در وزارت صنعت و نفت  به صورت شفاف و تضمینی برای جوانان اعلام کنید.

وی تاکید کرد: با وام ۵۰ میلیون تومانی نمی‌توان اشتغال ایجاد کرد. عملکرد وزارت تعاون در بند یک تبصره ۱۸ برای اختصاص منابع به اشتغال مناطق محروم چگونه بوده است؟

ذاکر خطاب به عبدالملکی گفت: تیم شما قدرت لازم برای ایجاد یک میلیون شغل در کشور را ندارد با عزل و نصب های شایسته و غیرشایسته این قیل و قال‌ها را ایجاد کرده‌اید.

ادامه دارد.....

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد