hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه مقتدرترین حرکت رزمایشی ایران بود

رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه مقتدرترین حرکت رزمایشی ایران بود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مقتدرترین حرکت‌های رزمایشی جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام ‌و المسلمین حسین طیبی‌ فر روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: این رزمایش سبب شد تا مسوولان رژیم صهیونیستی اعلام کنند که قصد هیچ درگیری نظامی با جمهوری اسلامی را ندارند.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در این دوران بسیار سخت و پیچیده که دشمنان اسلام از همه طرف برای مبارزه با اسلام در صف واحد تشکیل احزاب قرار دارند با ایستادگی، مقاومت و خلاقیت‌های روز به روز در نظام جمهوری اسلامی آن اقتدار که نظام دارد را هر چه بهتر و بیشتر به منصه ظهور برسانیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اجرای رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق روال از قبل پیش‌بینی شده بود اما قبل از رزمایش، پرت‌ و پلاگویی رژیم صهیونیستی آغاز شد و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بحث عملیات نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را به صورت جدی مطرح کرد.

وی ادامه داد: وقتی ماکت هسته‌ای رژیم صهیونیستی وقتی در این رزمایش ساخته شد و مورد حمله قرار گرفت، آنها با رصد ماهواره‌ای و گزارش‌های شبکه خبری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه دیدند که در مقابل عظمت این ملت توان ایستادگی ندارند.

حجت الاسلام ‌و المسلمین طیبی فر با بیان اینکه رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷سپاه یک رزمایشی در راستای عملیات حقیقی بود عنوان کرد: به قول یکی از مسوولان رزمایش ما فقط در این رزمایش باید جهت موشک‌ها را تغییر دهیم وگرنه یک رزمایش کامل عملیاتی بود.

وی با اشاره به عقب‌ نشینی هر روز دشمنان یادآور شد: این اقتدار به برکت انسجام، اتحاد ملت، هدایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح به وجود آمده است و در تمام هم کشور باید با همه وجود این اقتدار حفظ شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امید است خدا به دولت جمهوری اسلامی و آیت الله رییسی کمک کند از این گردنه‌هایی که به عنوان گردنه‌های اقتصادی بوجود آورده‌اند عبور کند و وضعیت معیشتی و زندگی مردم از این حالت بیرون بیاید.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همیشه پشتوانه نظام اسلامی بوده و خواهند بود گفت: شاید برخی افراد نسبت به مشکلات اقتصادی زبان اعتراضی باز بکنند چون از این وضعیت ناراحت هستند.

حجت الاسلام ‌و المسلمین طیبی فر افزود: در یک نظر سنجی که اخیراً انجام شده است ۷۴ درصد مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی حمایت از نظام را به عنوان یک وظیفه خود می‌دانند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد