hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان| کلنگ زنی احداث مدرسه در کنارک

سیستان و بلوچستان| کلنگ زنی احداث مدرسه در کنارک

با حضور خیرین موسسه یاران برکت مهر و جمعی از مسؤولان و دانش‌آموزن، کلنگ احداث مدرسه 3 کلاسه روستای احمدآباد بر زمین زده شد.


رئیس آموزش و پرورش کنارک در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه خیرساز درروستای احمدآباد کهیر ضمن تقدیر از موسسه یاران برکت مهر گفت: این موسسه در طول یک سال گذشته خدمات وهمراهی خوبی با آموزش و پرورش داشته است.
نادر محمدی در این خصوص افزود: پیش از این یک باب مدرسه 2 کلاسه دیگر در روستای خلیج آباد با اقدام خیری این موسسه در مبحث محرومیت زدایی با 95 درصد پیشرفت فیزیکی درحال ساخت می باشد.
وی  افزود: امید داریم توفیق اقدام مشابه  توسط دیگر نهادها و ادارات که ظرفیتهایی در این خصوص دارند  در کنارک داشته باشیم.
نادرمحمدی اظهار داشت: تمام هزینه ساخت این مدرسه 3 کلاسه توسط موسسه یاران برکت مهر پرداخت  وتا اوایل مهر97 به بهره برداری خواهد رسید.
 مدیر آموزش و پرورش کنارک گفت: با آماده شدن این مدرسه 96 دانش آموز، روستای احمدآباد در 6 پایه تحصیلی از فضای آموزشی مناسب و ایمن بهره مند خواهند شد.
محمدی گفت: این مدرسه علاوه بر 3کلاس درس، یک اتاق امور دفترى و سرویس بهداشتى با زیربنای 210متر مربع در زمینى به مساحت 700 متر مربع احداث خواهدشد.
وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز از سرمایه‌های معنوی جامعه هستند واقدامات خوب خیر باعث ایجاد امید در مناطق روستایی شده است که این امید را می توان در چهره ی دانش آموزان و مردم این روستا دید.
همچنین با حضور خیرین این موسسه از دبستان روستای خلیج آباد که توسط همین موسسه درحال ساخت می باشد بازدید به عمل آمد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد