hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سفیر ایران با دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در ارمنستان دیدار کرد

سفیر ایران با دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در ارمنستان دیدار کرد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان روز یکشنبه با جمعی از دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های ارمنستان دیدار کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سفارت جمهوری اسلامی  ایران در ارمنستان، عباس بدخشان ظهوری در ابتدای این دیدار از دیدار مجدد با دانشجویان ابراز خرسندی کرد و با آرزوی  پایان سریع‌تر همه‌گیری کرونا، ابراز امیدواری کرد که شرایط برای دیدارهای بیشتر با دانشجویان فراهم شود.

ظهوری دانشجویان را از پل‌های مهم ارتباطی دو کشور دانست که می‌توانند به کسب تجارب جدید و تبادل علمی بین‌المللی کمک کنند.

سفیر کشورمان با مرور شرایط داخلی ایران، وضعیت روابط ایران و ارمنستان و همچنین تحولات اخیر در منطقه، توجه به ارتباط بهتر با ایرانیان خارج از کشور و همسایگان را از سیاست‌های مهم دولت جدید ایران دانست و افزود: سفارت به عنوان پل ارتباطی دانشجویان با مسئولان، آماده شنیدن نظرات و پیشنهادهای دانشجویان و پیگیری مشکلات آنها است.

در این دیدار تعدادی از دانشجویان،  دغدغه‌ها و مشکلات خود در برخی از زمینه‌ها از جمله وضعیت شهریه‌های دانشجویی و وضعیت ارز دانشجویی، عوارض خروج از کشور و نگرانی از رشد آن طبق بودجه سال آینده، وضعیت ارزیابی مدارک فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ارمنستان، مشکلات ناشی از وضعیت نظام وظیفه و مساعدت به ارتباط بیشتر دانشجویان با دانشگاه‌های ایران و کمک به بازگشت دانشجویان برای اشتغال در داخل کشور مطرح کردند.

پس از ارائه نظرات دانشجویان، ظهوری به پرسش‌ها و دغدغه‌های دانشجویان پاسخ داد و درباره پیگیری موارد امکان‌پذیر از مراجع داخلی قول مساعد داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد