hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > فرماندار همدان از فعال شدن کمیته‌های ۲۲ گانه ستاد دهه فجر خبر داد

فرماندار همدان از فعال شدن کمیته‌های ۲۲ گانه ستاد دهه فجر خبر داد

فرماندار همدان گفت که ۲۲ کمیته تخصصی مرتبط با ستاد دهه فجر در این شهرستان تشکیل شده که فعالیت این کمیته ها برای برنامه ریزی در راستای بزرگداشت هرچه باشکوهتر ایام فرخنده سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شده است.

«محمدعلی محمدی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به تشکیل و فعالیت ۲۲ کمیته تخصصی در ستاد دهه فجر شهرستان همدان همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: وظیفه اصلی این کمیته‌ ها برنامه ریزی برای برگزاری هرچه با شکوهتر آیین های ویژه دهه فجر متناسب با جامعه هدف و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان با رعایت مصوبات و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است.

فرماندار همدان تصریح کرد: در این زمینه ضروری است دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای تبیین و تشریح دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارائه عملکرد و خدمات گسترده دولت و نظام در عمران و آبادانی مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم و روستایی برنامه ریزی و فعالیت موثر داشته باشند.

محمدی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های تدوین شده برای کمیته های ۲۲ گانه ستاد دهه فجر، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، کمیته‌ها، تشکل‌های دانشجویی و مردمی برنامه های بزرگداشت این ایام را با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و گفتمان انقلاب و با رویکرد بزرگداشت مقام شامخ سردار سلیمانی اجرا می کنند.

وی اظهار داشت: امیدآفرینی، تقویت روحیه استکبارستیزی، استقلال و فعالیت در حوزه فضای مجازی از جمله محورهای تدوین شده برای فعالیت کمیته های مرتبط با ستاد دهه فجر در شهرستان همدان است.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در برنامه های دهه فجر امسال به شاخص‌های مهمی همچون استکبارستیزی و مقاومت و حفظ استقلال و خودکفایی توجه ویژه ای خواهد شد، افزود: تلاش برای حفظ ماهیت انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل‌های بعدی، توجه ویژه‌ به اندیشه‌های اسلامی، انقلابی و حفظ و حراست از ارزش‌ها در سایه رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب مبتنی بر وحدت و همدلی از رویکردهای اصلی برنامه های گرامیداشت دهه فجر است.

وی با اشاره به افزایش هجمه و تعارضات فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی و مردم بابصیرت ایران، گفت: دشمن تلاش می کند با استفاده از جنگ نرم و فعالیت مستمر در فضای مجازی به اهداف شوم خود دست پیدا کند که در این زمینه فعالیت در حوزه دشمن‌شناسی، حفظ وحدت کلمه، بصیرت‌افزایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آرمان های والای انقلاب و امام راحل در شکل‌گیری انقلاب نقش موثری در شکست توطئه های دشمن دارد.

محمدی با تاکید بر مشارکت فعال نسل جوان انقلاب در عرصه های مختلف، افزود: همه ما برای حفظ و حراست از انقلاب و ترویج و نهادینه کردن ارزش ها و آرمان های والای آن وظیفه داریم و در این زمینه با هرگونه اهمال کاری و غفلت، مدیون خون شهدا خواهیم شد.

به گفته وی، ثمرات انقلاب اسلامی محدود به مرزهایی جغرافیایی نیست و با سرعت و توان زیادی در سطح جهان و ملت‌های مختلف نفوذ کرده و توسعه می یابد.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه گسترش مشارکت عمومی و حمایت از گروه‌های مردم‌نهاد و فعالیت‌های خودجوش محلی و مردمی باعث پویاتر شدن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر خواهد شد، از عموم شهروندان خواست تا پیشنهادهای خود در این زمینه برای پربار تر شدن برنامه ها را به ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان همدان ارائه کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد