hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > صندوق ۳۰۰ میلیون دلاری ژاپن برای اقتصادهای نوپا

صندوق ۳۰۰ میلیون دلاری ژاپن برای اقتصادهای نوپا

گروه مالی میتسوبیشی یواف‌جی، شرکت خدمات مالی و بانکداری ژاپنی، صندوق جدید ۳۰۰ میلیون دلاری را برای ارائه تامین مالی بدهی به استارت‌آپ‌های فناوری پیشرفته در منطقه آسیا و اقیانوسیه راه‌اندازی خواهد کرد زیرا بزرگ‌ترین وام‌دهنده ژاپن به دنبال بهره‌برداری از فرصت‌ها در اقتصادهای رو به رشد است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا به نقل از رویترز، این اقدام در بحبوحه جمع‌آوری کمک‌های مالی در آسیا صورت می‌گیرد زیرا تعداد تک‌شاخ‌ها یا استارت‌آپ‌های خصوصی با ارزش بیش از یک میلیارد دلار آمریکا افزایش یافته است.

هیرونوری کامزاوا، رئیس و مدیرعامل گروه میتسوبیشی گفت که این گروه یک تعهد سرمایه‌ای ۳۰۰ میلیون دلاری به Mars Growth Capital (صندوق فناوری مستقر در سنگاپور) خواهد داشت که در مراحل بعدی رشد تامین مالی بدهی را برای استارت‌آپ‌ها فراهم می‌کند.

کامزاوا گفت: اگر شرکت‌های سرمایه‌پذیر در نهایت تصمیم به عرضه عمومی کنند، MUFG قصد دارد از عرضه‌های عمومی اولیه خود با شریک ایالات‌متحده مورگان استنلی حمایت کند.

تصمیمات مالی صندوق بر اساس مدل امتیازدهی اعتبار مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود که درآمدهای آتی و جریان نقدی یک استارت‌آپ را از داده‌های مالی و حسابداری پیش‌بینی می‌کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد