hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > شرط اساسی موفقیت دولت سیزدهم از زبان نماینده تبریز در مجلس

شرط اساسی موفقیت دولت سیزدهم از زبان نماینده تبریز در مجلس

نماینده مردم تبریز در مجلس ضمن تشکر از واکسیناسیون عمومی و حضور رئیس جمهور در بین مردم، اقدام برنامه محور و ارائه راه‌کارهای مدون را شرط اساسی موفقیت دولت عنوان کرد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس گفت: انتقام سخت و خون بهای این شهیدان، قطع ایادی و سلطه مستکبران و خروج رذیلانه آمریکا در منطقه است. این حقیقت با تحقق فرمان امام خمینی(ره) در تشکیل هسته‌های مقاومت و تشکیل بسیج مستضعفین جهان با رهبری داهیانه خمینی زمان، امام خامنه‌ای تحقق خواهد یافت.

رئیس کمیته پارلمانی یمن در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت و تبریک شهادت سفیر ایران در یمن گفت: نسبت به تعلل عربستان و عوامل اجرایی آنها در انتقال این عزیز به کشور شدیدا اعتراض دارم.

نماینده مردم تبریز در مجلس در مورد عملکرد دولت گفت: چند ماه از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد. هر چند که در مدت ۴ ماه، نمی‌توان همه کم‌کاری‌ها و ترک فعل‌های برخی یکجانشینان را جبران کرد. انصافا بعضی کارهای دولت جدید قابل تقدیر است. راحت شدن خیال رهبری و مردم از حفظ سلامت مردم با تأمین و تزریق واکسن کرونا و شروع توفنده و مردمی دولت انقلابی با سفرهای استانی در روزهای تعطیل و حضور در میان مردم و اقدام سریع برای رفع مشکلات حکایت از تلاش شبانه‌روزی و جهادی دارد.

میرتاج‌الدینی اقدام برنامه محور و ارائه راه‌کارهای مدون را شرط اساسی موفقیت دولت دانست و گفت: اکنون نوبت اجرای برنامه‌های مدون برای ایجاد ثبات اقتصادی مثل تعیین تکلیف ارز ترجیحی، حذف رانت‌ها، نظام هدفمندی یارانه‌ها، حامل‌های انرژی، تقویت بازار سرمایه، اصلاح نظام بانکی و حذف سود مرکب بانک‌ها و البته حمایت همه جانبه از تولید و برطرف کردن خودتحریمی‌هاست.

گزارش قابل قبولی در عینیت بخشی به شعار راهبردی سال نمی‌بینیم

وی در پایان تأکید کرد: در جبهه داخلی راه مقابله با تحریم‌های ظالمانه حمایت همه جانبه از تولید و رفع موانع آن است. متأسفانه باید بگویم گزارش قابل قبولی در عینیت بخشی به شعار راهبردی سال نمی‌بینیم. موانع تولید، دست و پای تولید را بسته است. بخشی از موانع مربوط به قوانین است که توسط مجلس باید اصلاح شود و بخشی از مقررات و ضوابط و بخش نامه‌های رنگارنگ دولت است که باید توسط قوه مجریه جدید سریعا اصلاح شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد