hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > گزارشی از طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار در مجلس ارانه شود

گزارشی از طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار در مجلس ارانه شود

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار تسریع در بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در موردطرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز -یکشنبه -مجلس شورای اسلامی، طی تذکری با اشاره به بند ۱۱ ماده ۲۹ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: چند هفته از تصویب طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کارها در مجلس می گذرد؛ طرحی که برای توسعه اشتغال و کسب مجوز برای جوانان راهگشا بوده و در شرایط سخت اقتصادی سبب رفع مشکلات جوانان جویای کار می شود.باید گزارش کمیسیون درخصوص این طرح در دستور کار صحن قرار بگیرد، اما چندین هفته عقب افتاده است.

نماینده تهران بیان داشت: دولت  آقای رئیسی وعده اشتغال داده و مجلس نیز در این خصوص ریل گذاری کرده است. این طرح موجب رفع موانع از سر راه کسب و کارها می شود که مصداق تحقق شعار سال نیز محسوب می شود.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آیین نامه ای این نماینده گفت:  ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در موردطرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در دستور کار صحن علنی امروز قرار دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد