hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > انتقادها از کاپیتان تیم ملی زیاد شد

انتقادها از کاپیتان تیم ملی زیاد شد

رسانه هلندی در خصوص عملکرد نیم فصل جهانبخش صحبت کرد و نمایش او را ناامیدکننده خواند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال فاینورد پس از شکست مقابل آژاکس در هفته گذشته کمی از صدر فاصله گرفت ولی امیدوار است بتواند رقابت فوق‌العاده خود با تیم‌های آیندهوون و آژاکس را ادامه دهد.

اکنون در جدول لیگ هلند، آیندهوون با ۴۳ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آژاکس با ۴۲ و فاینورد با ۳۹ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

رسانه elfvoetbal در پایان سال میلادی گزارشی در خصوص عملکرد برخی بازیکنان فاینورد نوشت و از ستاره کشورمان نیز صحبت کرد.

رسانه هلندی در خصوص عملکرد جهانبخش نوشت: انتظارات از بازیکن ایرانی بسیار زیاد بود زیرا او پیشتر در لیگ هلند آقای گل شده است. او خودش را اثبات کرده بود و به یکی از انتقال‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس نام گرفته بود. با این حال جهانبخش در فاینورد تاکنون عملکرد ضعیفی داشته و ناامیدکننده ظاهر شده است.

این رسانه در ادامه نوشت: در بازی‌های اول او کمی سودآور و موثر بود ولی در دیدارهای بعدی ناامیدکننده ظاهر شد و به یک نیمکت نشین در فاینورد لقب گرفت.

جهانبخش در ۱۶ بازی که برای فاینورد به میدان رفته ، تنها در ۱۰ مسابقه در ترکیب اصلی حاضر شده است که آن هم به ابتدای فصل بازمی‌گردد.  او میانگین در هر بازی ۵۶ دقیقه حضور داشت و در این مدت تنها توانست یک گل بزند و ۲ پاس گل بدهد.

۲۵۶ ۲۵۶

منبع: khabaronline-1586374

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد