hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فوت ۲ سرنشین پژو پارس بر اثر برخورد با تیربرق در اصفهان

فوت ۲ سرنشین پژو پارس بر اثر برخورد با تیربرق در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انحراف از جاده و برخورد پژو پارس با تیر برق و فوت ۲ نفر از سرنشینان آن خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع حادثه ویژه ترافیکی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۵۱ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه پژو پارس با تیر برق برخورد کرده است، گفت: این تصادف در بزرگراه آسمان بعد از میدان تاکسیرانی اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اعزام اکیپ‌های نجات از ایستگاه شماره ۱۹ و خودروی نجات از ایستگاه شماره ۶ به همراه سرآتشیار شکرانیپور افسر کشیک وقت به محل حادثه تصریح کرد: نیروهای امدادی ضمن ایمن سازی محل، جسد دو نفر فوت شده در خودرو را آزاد سازی دو فوتی این حادثه را که مرد بودند تحویل نیروی انتظامی دادند.

کاوه آهنگران افزود: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز می‌تواند از وقوع بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری کرده و ضامن سلامتی شما و شهروندان دیگر باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد