hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی یکشنبه 5 دی 1400

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی یکشنبه 5 دی 1400

به دنبال بارش برف و تداوم برودت هوا در آذربایجان شرقی، اداره کل آموزش و پرورش استان تعدادی از آموزش‌های حضوری مدارس استان در روز یکشنبه را تعطیل اعلام کرد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح کلیبر تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس نیز لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح و بعدازظهر شهرستان اهر تعطیل بوده و در شهر اهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل است و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس نیز لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.


برای اطلاع از اخرین اخبار مرتبط با تعطیلی مدارس اینجا کلیک کنید.


آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح شهرستان ورزقان تعطیل بوده و در شهر ورزقان مدارس استثنائی و پیش دبستانی شیفت صبح تعطیل هستند و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح خاروانا تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

تعطیلی مدارس این منطقه شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارس لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

پس از اعلام برنامه‌های جدید تعطیلی مدارس استان، متعاقبا اعلام می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد