hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معاون استاندار یزد: جوان‌گرایی در انتخاب مدیران رویکرد دولت سیزدهم است

معاون استاندار یزد: جوان‌گرایی در انتخاب مدیران رویکرد دولت سیزدهم است

به گزارش ایرنا ، اکبرعزیزی شنبه شب در آئین معارفه سرپرست جدید فرمانداری بهاباد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و شهات سردارحاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه عمرخدمت کوتاه است و باید قدردان این نعمت باشیم، اظهارداشت: فرمانداران باید با در نظر داشتن خدا ، تمام وقت خود را صرف خدمت مجاهدانه به مردم کنند.

وی با گرامیداشت حماسه نهم دیماه، اعتماد به مردم پشتوانه مسئولان نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: انتظار از فرمانداران این است که با عدالت محوری در محیط کار و اعتماد به جوانان انقلابی، از توان و ظرفیت آنان در کارها استفاده شود .

عزیزی از  فرماندار جدید شهرستان بهاباد خواست با مشورت شوراهای اسلامی شهر وروستا ، امام جمعه و سایر مسئولان و هماهنگی با اعضای شورای تامین، امور شهرستان را به پیش ببرد.

وی ولایت مداری مردم شهرستان بهاباد را بی نظیر عنوان کرد و ادامه داد: مدیران به ویژه فرمانداران باید سعه صدر داشته باشند تا بتوانند به خوبی امور را به پیش ببرند و مردمداری و تعامل از ویژگیهایی است که فرمانداران باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد : توسعه نیافتگی شهرستان بهاباد نیاز به کار جهادگونه را دو چندان کرده است، بنا بر این انتظار از فرماندار این است که وقت خود را صرف امور شهرستان و رسیدگی به مطالبات شهروندان کند و یکشنبه ها را برای مردم اختصاص داده و به مشکلات آنان رسیدگی کند .

معاون سیاسی امنیتی استانداریزد درخصوص جذب پزشک متخصص برای بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد گفت : درخصوص پزشک متخصص برای مناطق محروم درسفررئیس جمهوربه استان، استاندار و رئیس جمهور به من دستور دادند تا در این خصوص مسئله را پیگیری کنم و با صحبت هایی که با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شده است، قرار بر این شد تا اقدامات لازم برای جذب پزشک متخصص انجام شود.

وی درخصوص ساخت جاده دوبانده بهاباد به بافق نیز اظهارداشت : با مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی و مجتمع معدنی چادرملو رایزنی شده است تا کارساخت این جاده هم ازمسیر سه چاهون سرعت بیشتری گیرد .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد هم درسخنانی با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع ) و قدردانی از تلاشهای فرماندار سابق این شهرستان و تبریک انتصاب علیرضا تیموری به فرماندار جدید این شهرستان به مسئولان توصیه کرد: در امورات و کارها با عالمان، بزرگان و اندیشمندان مشورت و از انداختن مسئولیت کارها به گردن یکدیگر اجتناب کنید .
 رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد نیز با بیان اینکه آب معدن چادرملو از شهرستان بهاباد تامین می شود و ثانیه ای ۱۶۸ لیتر آب از بهاباد به معدن چادرملو می رود گفت: ازمسئولین انتظارداریم تا نسبت به مسائل فرهنگی اجتماعی و عمران و آبادانی شهرستان بهاباد با توجه به این که منطقه ای کم برخوردار است، نظر ویژه داشته باشند .

عباس اقبال در خصوص بهره برداری از معدن همیجان نیز اظهارداشت : این معدن در وسط روستای همیجان قراردارد و بهره برداری ازاین معدن باعث تخریب چشمه ها و ۳۵ روستا می شود که از مسئولان استان درخواست می شود درخصوص این معدن مسئله را با حساسیت و وسواس بیشتر مورد توجه قرار دهند.

علیرضا تیموری شنبه شب در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد وجمعی از مسئولان استان وشهرستان وامام جمعه به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بهاباد معرفی و از تلاش های محمد مهدی خانی زاده بهابادی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد. 

مرکز شهرستان ۲۰ هزارنفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قراردارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد