hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > راز جوراب‌های پاره طارمی در بازی با بنفیکا

راز جوراب‌های پاره طارمی در بازی با بنفیکا

خبرورزشی نوشت: جوراب های پاره مهدی طارمی در بازی با بنفیکا موجب شد تا خیلی ها بگویند مهدی طارمی با جادوگر پورتو ارتباط دارد و به این دلیل با جوراب پاره بازی کرد که روند عدم گلزنی او در بازی های اخیر متوقف شود.

مهدی طارمی مدت هاست برای پورتو گل نزده تا جایی که نشریه رکورد چندی پیش نوشته بود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران وارد دوران خشکسالی شده است. البته سرمربی پورتو تا اکنون در چند مصاحبه از مهدی طارمی دفاع کرده است و گفته برای ما مهم تاثیرگذاری مهدی طارمی است نه گلزنی او. 
جوراب های پاره مهدی طارمی موجب شد تا داور به او تذکر بدهد و در نهایت هم مهدی طارمی قسمت پاره جوراب خود را با چسب سفید پوشاند تا در  به بازی ادامه دهد. 
باشگاه پورتو رسما چندی پیش گفته بود از یک جادوگر در تشکیلات باشگاه بهره می برد و هر فصل نزدیک به ۷۵۰ هزار دلار برای او هزینه می کند! 
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ارتباط با جادوگر پورتو را رد کرده است و گفته جوراب های او در بازی با بنفیکا به دلیل برخورد با بازیکن حریف پاره شده است و اینطور نبوده که جادوگر به او گفته باشد با جوراب پاره بازی کند. 
او که با یکی از دوستان نزدیک خود صحبت می کرد به این نکته مهم اشاره کرد اگر جوراب بازیکن پاره باشد در ابتدای بازی داور  به او تذکر می دهد و نمی تواند وارد زمین شود. 
مهدی طارمی ۷ گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده و ۵ پاس گل هم داده است. او در ۱۱ بازی اخیر پورتو موفق به گلزنی نشده است. برخی این ناکامی را به دوری از تیم ملی ربط می دهند. اما او بعد از تلفن به اسکوچیچ و آشتی با سرمربی تیم ملی هم موفق به گلزنی نشده است.


258 256

منبع: khabaronline-1586225

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد