hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > ۵۵ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

۵۵ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

فرمانده انتظامی قم از کشف حدود ۵۵ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد و گفت: ۲ متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.            
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم ، سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی تمرکز اقدام‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را با یک دستگاه سواری پراید از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد یکی از استان‌های شمالی منتقل و از استان قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
 وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسایی، توقیف و ۲ نفر متهم در این خصوص نیز دستگیر شد.
 وی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از خودروی موصوف، مقدار ۵۴ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد و متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
  ** دستگیری سارقان احشام و کشف اموال مسروقه در قم
 فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز گفت: با توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، تعداد ۱۴ رأس احشام مسروقه از آن کشف شد و راننده و سرنشین به اتهام سرقت دستگیر شدند.
 سرهنگ مرادحسین جعفریان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، شناسایی و دستگیری سارقان احتمالی با جدیت در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.
 فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: مأموران پاسگاه انتظامی شکوهیه در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و پس از توقیف آن را مورد بازدید و بازرسی قرار دادند.
 وی افزود: در بازدید بعمل آمده مشخص شد راننده و سرنشین خودروی موصوف زن و شوهر بوده و در حال حمل ۱۴ رأس گوسفند هستند که در صندلی‌ها و صندوق عقب خودرو جاساز و بارگیری شده‌اند.
 جعفریان اضافه کرد: هر ۲ متهم که دارای سابقه سرقت و معتاد به مواد مخدر هستند به سرقت احشام اعتراف کردند.
 وی ابراز کرد: با تلاش مأموران، مالک احشام مسروقه شناسایی و پس از احراز هویت، احشام به وی مسترد شد.
 فرمانده انتظامی شهرستان قم ارزش ریالی احشام مسروقه را ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی استان معرفی شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد