hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > به داور و دروازه‌بانمان باختیم!

به داور و دروازه‌بانمان باختیم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:روی اشتباه داور و دروازه‌بانمان بازی را باختیم.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی تارتار بعد از شکست ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقعا امروز بازی خوبی ارائه کردیم. به پرسپولیس و گل‌محمدی تبریک می‌گویم که بازی را بردمند ولی ما چهره تیم بازنده را نداشتیم.
او گفت: پرسپولیس در هر بازی 8-9 موقعیت ایجاد می‌کند ولی ما چنین اجازه‌ای به آنها ندادیم. روی جوانی گلرمان گل خوردیم و روی گل دوم هم با اشتباه داور مواجه شدیم. اصلا آن صحنه پنالتی نبود ولی شاید صحنه بعدی مشکوک تر بود. در مجموع روی اشتباه داور و دروزاه‌بانمان بازی را باختیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خوب بازی کردند ولی در هفته‌های اخیر از داوری خیلی ضربه خوردیم و نمی‌دانم چه کار باید انجام بدهیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:از روز اول به باشگاه اعلام کردیم باید خیلی از مشکلات حل شود. بازیکنان ما کارشان را خوب انجام می‌دهند اما نه فقط ما بلکه خیلی از تیم‌ها مشکل دارند.
تارتار در نشست خبری گفت:بازی خوبی انجام شد و هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند. تیم ما تاقبل از دریافت گل بازیی پایاپایی با پرسپولیس انجام داد ولی به خاطر کم تجربگی دروزاه‌بانمان که بازیکن زیر 23 سال ما هم هست گل او را خوردیم. گل دوم هم روی اشتباه داور وارد دروازه ما شد. ما می‌توانستیم با فشاری که می‌آوردیم بازی را برگردانیم اما داور دچار اشتباه شد و آن پنالتی را به سود حریف گرفت. در مجموع به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.


  • اشتباه نابخشودنی دروازه‌بان ذوب‌آهن و گل برای پرسپولیس

به دلیل شکایت،فرهاد مجیدی ریسک نکرد و این مهاجم را بازی نداد!

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن


251253
 

منبع: khabaronline-1585856

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد