hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جان بر کفان نیروی هوایی پاسداران آسمان ایران اسلامی هستند

جان بر کفان نیروی هوایی پاسداران آسمان ایران اسلامی هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جان برکفان نیروی هوایی، پاسداران آسمان ایران اسلامی هستند که برای صیانت از حدود و ثغور کشورمان تا پای جان ایستاده اند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با اشاره به اینکه ایران اسلامی به داشتن نیروی هوایی دانشمند و در تراز جمهوری اسلامی می‌بالد، خاطرنشان کرد: همدلی و همکاری سرلوحه یکایک پرسنل مدافعان آسمان ایران اسلامی است و این امر آن‌ها را به یک نیروی هوائی قدرتمند و الهی تبدیل کرده است.


وی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز را یکی از پایگاه‌های مهم دفاع و صیانت از آسمان ایران اسلامی خواند و گفت: مرزبانان آسمان کشورمان در این منطقه یک سوم جغرافیای ایران را رصد می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمنان اسلام به وطنمان نگاه چپ داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: نقش بی بدیل نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بر همگان روشن است و این اقتدار و عزت کشورمان مرهون هوشیاری و بصیرت نیروهای مسلح است.


حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم با اشاره به اینکه وجود نیروی هوایی ارتش مایه افتخار و آبروی نظام است، افزود: پرسنل نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با نگاه مکتبی، بعد از پیروزی انقلاب و در ۸ سال دفاع مقدس و دوران پس از آن نقش خیلی موثری را ایفا کرده اند.


در این مراسم با قدردانی از امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی ، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز معرفی شد.


منبع: irna-84588563

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد