hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امام جمعه ملایر: حماسه مردمی ۹ دی ایران را در اوج اقتدار قرار داد

امام جمعه ملایر: حماسه مردمی ۹ دی ایران را در اوج اقتدار قرار داد

امام جمعه ملایر با اشاره به فرا رسیدن حماسه ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت که حماسه ۹ دی ایران را بار دیگر در اوج اقتدار قرار داد و به برکت آن، دشمن هرگز به تهدید ایران اسلامی فکر نمی کند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: در حماسه ۹ دی دشمنان بار دیگر به اقتدار نظام جمهوری اسلامی پی‌ بردند و می‌دانند هر حمله و تحرکی علیه جمهوری اسلامی ایران شکست خواهد خورد.

وی ۹ دی را روز عبرت و خنثی کردن فتنه دشمنان و بصیرت افزایی دانست و افزود: نظامِ اسلامی برآمده از اراده خدا و ملت همچنان پابرجاست و دشمنان یکی پس از دیگری در منطقه و فرامنطقه سقوط می کنند.

امام جمعه ملایر ادامه داد: دشمن در فتنه ۸۸ در ادامه انقلاب رنگین و مخملی، درصدد براندازی نظام اسلامی بود، اما مردم پای کار آمدند و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به تبلیغات دروغین رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و تهدید ایران به حمله نظامی، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و همدستانش باید بدانند که هر تحرکی علیه جمهوری اسلامی با پاسخی کوبنده‌ مواجه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به روند مذاکرات وین، گفت: آمریکا از روند مثبت مذاکرات ایران با گروه ۱+۴ احساس نگرانی کرده است و رژیم صهیونیستی را جلو انداخته و می‌خواهد کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را با خود همراه کند.

خطیب جمعه ملایر به برگزاری رزمایش عظیم و گسترده سپاه در منطقه غرب خلیج‌فارس اشاره کرد و افزود: این رزمایش هم توطئه رسانه‌ای و جنگ روانی رژیم صهیونیستی را خنثی می‌کند و هم درس عبرتی برای کشورهای منطقه است تا هوای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در سر نپرورانند.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه این رزمایش دستاورد دروغین رژیم صهیونستی را از این تبلیغات رسانه‌ای خنثی می‌کند، ادامه داد: تهدید حمله رژیم صهیونیستی شبیه طنز است که هیچگاه رنگ واقعیت به خود نمی‌گیرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به روز ثبت احوال در سوم دی اشاره و کاهش آمار زاد و ولد در ایران را نگران‌کننده دانست و افزود: طبق گزارش ثبت احوال ملایر، میزان زاد و ولد طی هشت ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش یافته و در مقابل میزان مرگ و میر در مدت یاد شده ۱۶ درصد رشد داشته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد