hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۹ دی همه محاسبات و آرزوهای دشمن را در هم ریخت

۹ دی همه محاسبات و آرزوهای دشمن را در هم ریخت

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی، گفت: حرکت مردم ایران در ۹ دی تجلی ولایت مداری، دشمن شناسی، بصیرت، همبستگی ملی و یک واکشن عاشورایی بود. ۹ دی همه محاسبات و ارزوهای دشمن را در هم ریخت و عظمت ملت ایران به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌محمد نایینی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه ۳ دی ماه تهران در مصلای این شهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته بصیرت، اظهار داشت: هفته بصیرت یادآور یکی از یوم الله‌های مهم تاریخ‌ساز ملت ایران است و حماسه ۹ دی در سال ۸۸ همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: سوم دی ماه آغاز حدود ۱۰۰ شبانه روز نبرد پیچیده و سرنوشت ساز رزمندگان اسلام در شرق بصره در عملیات کربلای ۴ در دوران دفاع مقدس است که در ۳ دی ۶۵ آغاز و در کربلای ۵ در فروردین سال بعد ادامه یافت. نبردهای شرق بصره بویژه کربلای ۵ شب‌های قدر دفاع مقدس بود، رزمندان و شهیدان دفاع مقدس توانستند موازنه جنگ را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دهند. 

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تمامی عرصه‌ها، اظهار داشت: زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی حقیقتا ابتکار الهی و حکیمانه مقام معظم رهبری بود تا با گذشت زمان این حماسه تاریخی دستخوش فراموشی و تحریف نشود. 

نایینی گفت: روزهای سال به طور طبیعی یکسان هستند شکل گیری اراده‌ها و مجاهدت‌های تاریخ‌ساز یک روز را متمایز و الهام بخش می‌کند. حرکت مردم ایران در ۹ دی تجلی ولایت مداری، دشمن شناسی، بصیرت، همبستگی ملی و یک واکشن عاشورایی بود. ۹ دی همه محاسبات و آرزوهای دشمن را در هم ریخت، عظمت ملت ایران به نمایش گذاشته شد. ۹ دی نشان داد اگر دشمنان فتنه‌ای را آغاز کنند با هدایت رهبر معظم انقلاب خاتمه دهنده آن ملت ایران خواهد بود.

وی افزود: اگر با جنگ نرم و تحریف و دروغ و غبارآلودکردن فضا و سکوت نخبگان فضا تیره و تار شود باز ملت ایران با تشخیص درست و به لحظه به صحنه می‌آیند. اگر تحریم کنند باز ملت ایران پیروز خواهند بود، مردم ایران هیچ کار آنها را بدون پاسخ نمی‌گذارند، نور خدا هرگز در این سرزمین اسلامی خاموش نخواهد شد.

نایینی گفت: عده‌ای سعی می‌کنند با تحریف، فتنه ۸۸ را به یک حادثه عادی سیاسی، دعوای انتخاباتی، سوء تفاهم و بد اخلاقی سیاسی تنزل دهند و با این روایت‌های مخدوش و تحریف شده می‌خواهند عظمت کار مردم را در ۹ دی به یک راهپیمایی حکومتی و در طرفداری از یک کاندیدای خاص تقلیل دهند.

ادامه دارد...


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد