hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل های ست جین پسرانه

جدیدترین مدل های ست جین پسرانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل ست جین پسرانه مخصوص افراد شیک پوش و خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم با الگوبرداری از این مدلها بتوانید استایلی متفاوت و بی نظیر برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

لباس های لی از انواع لباسهای پرطرفدار و محبوب می باشند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است از مدل های ست جین پسرانه الگوبرداری نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

مدل های ست جین پسرانه برای افراد شیک پوش

داشتن تیپ و استایلی جذاب برای پسران جوان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ لباس هایتان دقت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی ست لباس اسپرت و ست لباس خانگی پسرانه را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از ست لی پسرانه را پیش رو خواهید داشت.

ست جین برای پسران شیک پوش

ست لی مخصوص پسران جوان

پیراهن جین یکی از پرطرفدارترین طرح ها در بین پسران جوان می باشد و اغلب افراد تمایل دارند از این پیراهن در پوشش روزانه خود استفاده نمایند. در صورت تمایل می توانید پیراهن جین را در پوشش تان با شلوار جین ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید استایلی خاص و امروزی تر داشته باشید بهتر است دکمه های پیراهن را باز نگه دارید و از زیر پیراهن تیشرتی ساده و رنگ روشن بپوشید. ست شلوار جین و پیراهن جین مناسب استایل اسپرت می باشد و بهتر است از این سبک استایل برای حضور در مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده نکنید. اگر می خواهید جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید بهتر است به همراه پیراهن و شلوار لی در پوشش خود از کفش کتونی و اسپرت استفاده نمایید.

کت جین نیز یکی دیگر از انواع لباس های محبوب می باشد و شما می توانید از کت و شلوار جین در پوشش تان استفاده کنید. توجه داشته باشید که رنگ کت و شلوار را باید از بین دو رنگ مختلف انتخاب کنید همچنین می توانید از زیر کت پیراهن اسپرت یا تیشرت بپوشید. در صورت تمایل می توانید از زیر کت ، پیراهن لی بپوشید و اگر تمایل دارید تیپی نیمه رسمی داشته باشید می توانید از کراوات نیز در پوشش تان استفاده نمایید.



ست جین پسرانه زیبا و شیک

 

مدل ست لباس لی مخصوص پسران جوانمدل ست لباس لیست لباس جین خاص پسرانهلباس لی پسرانه شیک و خاصست لباس جین پسرانه با طرح های متنوعست لباس جین رنگ تیرهست لباس جین آبی روشنست لباس لیست لباس جین برای پسران جوانست لباس لی شیک و خاص

اگر تمایل دارید از شلوار جین تیره در پوشش تان استفاده کنید بهتر است رنگ پیراهن یا کت را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ شلوارتان مطابقت داشته باشد علاوه بر این می توانید از زیر کت یا پیراهن تیشرت سفید رنگی بپوشید و رنگ کفش هاینان را هم بهتر است با رنگ تیشرت ست کنید.

اگر تمایل دارید در روزهای سرد سال از ست لباس لی استفاده نمایید می توانید روی پیراهن تان جلیقه اسپرتی بپوشید و علاوه بر این پیراهن و جلیقه تان را با شلوار رنگ تیره ست نمایید. برای روزهای گرم سال نیز بهتر است لباس های جینی را انتخاب نمایید که نازک تر هستند و علاوه بر این رنگ ست جین را هم بهتر است از بین رنگ های روشن تر انتخاب کنید.

ست لباس لی خاص و جدیدست لباس لی برای پسران امروزی و خاصست لباس پسرانه جینست لباس لی روشنست لباس لی با رنگ تیرهست لباس لی رنگ تیره و شیکست لباس جین با طرح و رنگ های متنوعست لباس اسپرت جین با رنگ آبی تیره

ست لباس لی و اسپرت

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد