hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > حوزه‌های سرمایه‌گذاری وقف در قم شناسایی شوند

حوزه‌های سرمایه‌گذاری وقف در قم شناسایی شوند

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اجرای سیاست‌های جدید این سازمان گفت لازم است حوزه های سرمایه گذاری وقف در قم شناسایی شوند 

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اجرای سیاست‌های جدید این سازمان گفت لازم است حوزه های سرمایه گذاری وقف در قم شناسایی شوند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در جلسه‌ با مدیران و معاونان اوقاف استان قم بر ضرورت احرای سیاست‌های جدید این سازمان مبنی بر سرمایه‌گذاری در حوزه وقف تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم تغییر نگرش به موقوفات افزود: رقبات بسیاری در قم و سایر استان ها وجود دارند که می‌توان با استفاده از سرمایه‌گذاری درست و مشارکت بخش خصوصی زمینه‌های افزایش درآمد آنها را فراهم کرد که این امر به نوبه خود موجب حل بسیاری از مشکلات اقتصادی در جامعه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که لازم است از موقوفات در حوزه‌های جدید تولید انرژی، کشاورزی، دامپروری و فناوری‌های نوین بهره گرفت.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در حوزه وقف موجب راکد نماندن ظرفیت عظیم موقوفات شده و نیز راهکاری برای ورود به عرصه‌های جدید خدمت خدمت‌رسانی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به شمار می‌رود.

خاموشی عنوان کرد: لازم است برنامه جامعی برای شناسایی دقیق ظرفیت‌های سرمایه گذاری وقف در استان قم تدوین شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد