hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > معرفی دو تن از شرکت کنندگان فصل دوم «جوکر»

معرفی دو تن از شرکت کنندگان فصل دوم «جوکر»

با پایان فصل دوم برنامه جوکر به کارگردانی احسان علیخانی که مخاطبان بسیاری را جذب کرد مهمانان فصل دوم این رئالیتی شو معرفی شدند.

فصل اول رئالیتی شوی جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی روز دوشنبه 28 آذرماه درحالی به پایان رسید که مهمانان فصل دوم آن نیز مشخص شد.

فصل دوم جوکر

جوکر به میزبانی سیامک انصاری ، متفاوت ترین مسابقه در نمایش خانگی است که تهیه‌کنندگان اجرایی آن امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری می باشند.

اولین مهمانان فصل دوم جوکر

 در فصل دوم برنامه جوکر، وحید آقاپور بازیگر طناز برنامه ممیزی به همراه ایمان صفا که این روزها در سریال نیسان آبی نقش آفرینی می کند حضور داشته و شرکت کنندگان دیگر نیز به زودی معرفی خواهند شد.

وحید آقاپور

در ویدئویی که از شرکت کنندگان فصل دوم رونمایی شد وحید آقاپور از احتمال برنده شدن خود گفت و ایمان صفا هم به اعتماد به نفس کامل خود را برنده نهایی اعلام کرد و گفت که جایزه را برای او کنار بگذارند.

فصل اول برنامه جوکر در چهار قسمت منتشر شد و از ابتدا با استقبال مخاطبان مواجه شده و به یکی از پربیننده ترین مسابقات در شبکه نمایش خانگی تبدیل شد.

ایمان صفا

زمان انتشار فصل دوم این رئالیتی شو که همزمان با پخش سری اول تصویربرداری می شود به زودی اعلام گردیده و باید منتظر ماند و دید که کدامیک از چهره های ایرانی همگروه ایمان صفا و وحید آقاپور هستند.

جوکر برنامه ای متفاوت است که از این پس روزهای دوشنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد