hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل مانتوهای الهه حصاری

مدل مانتوهای الهه حصاری

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتوهای الهه حصاری با طرح و رنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد.

الهه حصاری، از بازیگران جوان و محبوب تلویزیون و سینما است و این بازیگر مشهور در زمینه استایل و مد نیز فعال می باشد از این رو اغلب خانم ها تمایل دارند برای داشتن ظاهری بی نظیر و به روز از مدل مانتوهای الهه حصاری الگوبرداری نمایند.

مدل مانتوهای الهه حصاری با طرح و رنگ های شیک

الهه حصاری خوش استایل است و دارای ظاهر و تیپی متفاوت می باشد به همین دلیل است که از وی به عنوان مهمان و مدل تبلیغاتی در برندهای مشهور ایرانی دعوت می شود.

طرح مانتو الهه حصاری

الهه حصاری اغلب مانتوی خود را از بین طرح های بلند انتخاب می کند و این بازیگر پوشش و استایلی بی نظیر دارد. تناسب رنگی نیز در ظاهر و تیپ او بسیار زیبا است و برای آرایش صورت خود از میکاپ های طبیعی و لایت استفاده می کند.
الهه حصاری همچنین میکاپی به روز و ایده آل دارد و این بازیگر مشهور ایرانی با توجه به مراسم و مکان هایی که در آنجا حضور پیدا می کند طرح مانتوی خود را انتخاب می نماید.
مانتو های این هنرپیشه در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند و وی در اغلب مراسم های رسمی مانتو های بلند و ساده را برای پوشیدن انتخاب می نماید. در پوشش این بازیگر ایرانی تناسب رنگی بی نظیری به چشم می خورد و اغلب رنگ کفش و شال و کیف وی با یکدیگر ست هستند و در برخی مواقع نیز از رنگ مشابهی برای مانتو و کفش های خود استفاده می کند.
مانتو های این بازیگر در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید مدل مانتویی شیک و منحصر به فرد داشته باشید بهتر است از مانتو های این بازیگر ایرانی خوش استایل الگوبرداری نمایید.


امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد