hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مشهدی‌ها کابوس جدید استقلال و پرسپولیس؛ آسیا پَر؟

مشهدی‌ها کابوس جدید استقلال و پرسپولیس؛ آسیا پَر؟

دو تیم استقلال و پرسپولیس این روز‌ها درگیر موضوع دیگری شده اند که مستقیم با باشگاه پدیده مشهد در ارتباط است.

در شرایطی که یکی دو روز دیگر هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر شروع می‌شود، دو تیم مطرح استقلال و پرسپولیس این روز‌ها درگیر پرونده‌ای بحث برانگیز شده اند که ارتباط مستقیمی با پدیده مشهد، تیم قعرنشین رقابت‌های لیگ برتر دارد.

به گزارش فرارو، پرسپولیس که ۲ روز است پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شده با واکنش تند مسئولان پدیده روبرو شده و آن‌ها اعتقاد دارند نه تنها این تیم تهرانی نمی‌تواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند بلکه به زودی پنجره نقل و انتقالاتی شان هم بسته خواهد شد. ماجرا مربوط به پولی است که پرسپولیس بابت انتقال یحیی گل محمدی از این تیم مشهدی به تهران باید پرداخت می‌کرده است. رقمی که بعد از سه سال و نیم هنوز به حساب باشگاه پدیده ننشسته است. مسئولان این باشگاه تهدید کرده اند اگر پنجره پرسپولیس بازبماند دوباره شکایت خواهند کرد. شکایت این باشگاه به منزله مشکل برای سرخ‌های تهرانی جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.



پدیده همچنین با دیگر تیم مطرح ایران یعنی استقلال هم به مشکل مالی خورده است. استقلال در همین تابستان امین قاسمی نژاد را به خدمت گرفت و برای صدور رضایتنامه او چک ۲ میلیاردتومانی داده است. حالا مسئولان پدیده می‌گویند این چک ۲ بار برگشت خورده و آن‌ها هم اگر به زودی نتوانند این چک را نقد کنند، علیه باشگاه استقلال اقدام خواهند کرد.

به این ترتیب این باشگاه مشهدی تبدیل به تازه‌ترین دغدغه پرسپولیس و استقلال در فوتبال ایران شده است. البته که در این پرونده‌ها حق با پدیده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد