hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند

۱۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان ۱۶۴ نفر است، گفت: ۳۷ بیمار بد حال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه روند کرونا در گیلان نزولی است، اظهار کرد: این آمارها نباید سبب عادی انگاری میان شهروندان شود.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند، گفت: مجموع بیماران کرونایی بستری در گیلان هم اکنون ۱۶۴ بیمار است.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه متأسفانه حال ۳۷ بیمار کرونایی وخیم گزارش شده است، اضافه کرد: ۳۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و شش بیمار جدید نیز امروز به این بخش منتقل شدند.

وی به ورود سویه جدید کرونا با نام اومیکرون در کشور اشاره و با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تصریح کرد: در کنار رعایت شیوه نامه باید به واکسیناسیون نیز توجه شود.

مهرابیان با اشاره به وضعیت خوب استان گیلان در امر واکسیناسیون در دُزهای اول و دوم، افزود: در حال حاضر تزریق دُز سوم واکسن کرونا به همه افراد بالای ۱۸ سال در استان گیلان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۶۰ مرکز واکسیناسیون در گیلان فعال و آماده تزریق واکسن به شهروندان هستند، گفت: در شهرستان رشت نیز ۲۰۹ مرکز و پایگاه فعال هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد