hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل روتختی خزدار

جدیدترین مدل روتختی خزدار

بیش از 50 مدل روتختی خزدار فوق العاده شیک و بسیار جذاب را در انواع مدل و طرح های بروز در قسمت مد سایت دلگرم آماده کردیم.

مدل روتختی خزدار 2022

 در این مطلب مدل روتختی خزدار در طرح های بسیار زیبا و جالب مد سال را می توانید مشاهده نمایید. اگر درحال تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود هستید و یا و درحال خرید جهیزیه هستید بهتر است بعد از انتخاب تمامی وسایل اتاق خواب و چیدمان آن به سراغ انتخاب روتختی بروید. روتختی تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب شماست و صد البته تأثیر بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواب شما دارد.


انواع مدل روتختی خزدار یک و دو نفره

پرگال یک بافت ساده و مات است که احساس ترد و خنکی دارد و برای کسانی که هنگام خواب بیش از حد گرم می شوند بسیار مناسب است. در عوض پارچه ساتینت بسیار نرم است. همچنین دارای جلوه ای درخشان و باشکوه است که حس لاکچری بودن به اتاق خواب شما می دهد. توصیه می شود برای تخت دو نفره ، تخت عرض 160 و برای تخت یک نفره ، تخت عرض 90 را سفارش دهید. می توانید در انتخاب رنگ روتختی از رنگ های مکمل یا رنگ متضاد استفاده کنید . این موضوع به سلیقه شخصی شما برمی گردد اما انتخاب صحیح رنگ ، اتاق خواب شما را زیباتر می کند . موضوع طرح روتختی نیز مانند رنگ آن کاملاً سلیقه ای است.





گالری از مدل روتختی خزدار عروس بی نظیر 1401

ضرب المثل قدیمی هر چقدر پول بدی آش می خوری تعبیر درستی از میزان وابستگی کیفیت یک محصول با قیمت آن است. پنبه مصری لوکس ترین ماده اولیه برای ساخت روتختی است. اما باید مراقب باشید زیرا همه پنبه های مصری واقعی نیستند. یک پنبه مصری اصیل با شرایط آب و هوایی بسیار خاص در مصر کاشته می شود و با دقت شسته و شانه می‌شود.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد