hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > همدان "یخبندان" می‌شود

همدان "یخبندان" می‌شود

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از امروز دمای هوای استان روند کاهشی پیدا می‌کند، گفت: تا روز جمعه دمای بیشتر نقاط استان به منفی ۶ و ۷ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان‌ اظهار داشت: از روز گذشته وزش شدید باد در نقاط مختلف استان شروع شده و تا اواخر وقت امروز ادامه دارد. 

وی از ورود سامانه بارشی به استان در روز پنجشنبه خبر داد و افزود: این موج بارشی تا روز یکشنبه سبب ریزش پراکنده برف در سطح استان می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از امروز دمای هوای استان روند کاهشی پیدا می‌کند، تصریح کرد: تا روز جمعه دمای بیشتر نقاط استان به منفی 6 و 7 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

باقری شکیب افزود: از روز شنبه هفته آینده شدت سرمای هوا بیشتر شده و پیش‌بینی می‌کنیم حداقل دمای برخی شهرستان‌های استان به منفی 12 درجه هم برسد.

وی به وضعیت دمای هوا در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت شهرستان نهاوند با حداکثر دمای 14 درجه به عنوان گرمترین نقطه استان و قهاوند با حداقل دمای منفی 2 درجه سردترین شهرستان استان گزارش شده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: دمای هوا در شهرستان همدان نیز در گرمترین ساعات 11 درجه سانتی گراد و در سردترین زمان به 1 درجه سانتی گراد رسیده است.

باقری شکیب به بارش باران در روز گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع میانگین بارندگی‌ها در سال زراعی امسال تاکنون  کمتر از سال گذشته بوده است.



وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش باران از شروع سال زراعی تا امروز مربوط به شهرستان درگزین بوده است، اظهار داشت: در این مدت میانگین بارش در درگزین 106 میلی‌متر، همدان 76.2، ملایر 83.3، تویسرکان 92.5، نهاوند 79.2، کبودرآهنگ 94.4، رزن 91.3، فامنین 80.9، قهاوند 72.8، اسدآباد 86.4، بهار 95 و گل تپه 53.4 میلی‌متر گزارش شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد