hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۳۰ مدل مانتو زمستانی ۲۰۲۲

۳۰ مدل مانتو زمستانی ۲۰۲۲

مدل مانتو زمستانی ۲۰۲۲ با طرح های اسپرت و مجلسی را در ادامه برایتان آورده ایم تا تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مانتو یکی از کاربردی ترین لباس ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود. اغلب خانم ها تمایل دارند با تغییر فصول در طرح و رنگ مانتوی خود نیز تغییراتی ایجاد نمایند به همین دلیل امروزه مانتوها در انواع طرح های زمستانه و بهاره و پاییزه و تابستانه موجود می باشkد. با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۲ انواع مدل مانتو زمستانی ۲۰۲۲ از سوی متخصصان مد و زیبایی معرفی شده اند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها مانتویی با تن پوش مناسب را انتخاب نمایید.

۳۰ مدل مانتو زمستانی ۲۰۲۲ با طرح و رنگ های زیبا

مانتوهای زمستانی در انواع طرح های مجلسی و اسپرت و ساده و … موجود می باشند که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها مانتویی خاص را برای پوشیدن انتخاب نمایید. در ادامه این مطلب طرح هایی از مانتوی زمستانه ۲۰۲۲ را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.


طرح های مانتوی زمستانی جدید

برای دوخت مانتوهای زمستانی از پارچه های ضخیم و متنوع استفاده می گردد و بهتر است شما سایز مانتو را کمی آزادتر انتخاب نمایید تا بتوانید از زیر مانتو لباس گرم بپوشید.

مانتوهای زمستانه در انواع مدل های کوتاه و بلند موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید قسمت پایین تنه تان را هم گرم نگه دارید بهتر است از مانتوهای زمستانه بلند در پوشش خود استفاده نمایید. مانتوهای کوتاه زمستانه نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم های امروزی انتخابی مناسب به شمار می روند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد