hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۲۲۰۰ مرگ قطعی کرونا در گلستان ثبت شده است

۲۲۰۰ مرگ قطعی کرونا در گلستان ثبت شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: وی اعلام کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در گلستان بیش از ۵۲ هزار و ۴۰۰ مبتلا و حدود دو هزار و ۲۰۰ مرگ و میر قطعی کرونا ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل، شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در حال حاضر وضعیت کرونا در گلستان آبی بوده و شرایط فعلی از زمان شیوع کرونا تاکنون بی نظیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۲۰۴ بیمار کرونایی در استان خبرداد و گفت: از این تعداد ۴۶ نفر در آی سی یو تحت مراقبت بوده و ۲۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، مرگ و میر در استان به ثبت نرسیده است، ادامه داد: در یک ماه گذشته، گلستان به لحاظ مرگ و میر بر اثر کرونا، آخرین استان کشور بوده است.

فاضل در خصوص واکسیناسیون کرونا افزود: تاکنون ۹۱ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال گلستان، نوبت اول و بیش از ۷۵ درصد، نوبت دوم واکسن را تزریق کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با توجه به در پیش بودن شب یلدا گفت: شرایط فعلی کرونا خوب بوده اما شیوع سویه جدید اُمیکرون نگران کننده است.

وی اعلام کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در گلستان بیش از ۵۲ هزار و ۴۰۰ مبتلا و حدود دو هزار و ۲۰۰ مرگ و میر قطعی کرونا ثبت شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد