hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > انار و هندوانه در بازار البرز چند؟

انار و هندوانه در بازار البرز چند؟

رئیس اتحادیه  میوه و تره‌بار کرج گفت: قیمت انار و هندوانه نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته است.

عسگرخانی، رئیس اتحادیه  میوه و تره‌بار کرج در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که هیچ کمبود میوه‌ای در بازار البرز وجود ندارد گفت: انواع میوه در میدان بار به اندازه کافی وجود دارد وبا این وجود بعید است در روز‌های منتهی به شب یلدا افزایش قیمت ناشی از کمبود میوه داشته باشیم.

رئیس اتحادیه  میوه و تره‌بار کرج  با بیان این که قیمت میوه‌هایی مثل انار و هندوانه نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته افزود: قیمت هرکیلو هندوانه در میدان بار بسته به کیفیت آن از ۵ تا ۸ هزار تومان و هرکیلو انار از ۱۰تا۳۰ هزار تومان است.

عسگرخانی قیمت هرکیلو نارنگی در میدان بار را بین ۱۰ تا ۱۴ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هرکیلو پرتقال شمال نیز ۵ تا ۱۲ و پرتقال جنوب ۲۰تا۲۵ هزار تومان است.

او افزود: قیمت هر کیلو کیوی هم در میدان بار ۵ تا ۲۰ هزار تومان بسته به کیفیت آن است.

رئیس اتحادیه  میوه و تره‌بار کرج گفت: این قیمت‌ها برای میدان بار است و واحد‌های خرده میوه فروشی می‌توانند حدود ۳۰ درصد سود قانونی روی این قیمت‌ها اعمال کنند البته با نظارت و طبق درجه و کیفیت میوه‌ها این کار باید انجام شود.

عسگرخانی افزود: افزایش قیمت بدون نظارت و بدون فاکتور خرید غیرقانونی است و میوه فروشان طبق فاکتور خرید و کیفیت میوه باید سود خود را اعمال کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد