hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > آناناس در اصفهان ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر است

آناناس در اصفهان ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر است

رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان گفت: در حالیکه قیمت هر کارتن آناناس در تهران، مشهد و اهواز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، اما در اصفهان همین محصول ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر فروخته می‌شود.

نوروزعلی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قیمت آناناس در آستانه شب یلدا، اظهار کرد: قیمت عمده فروشی یک کارتن آناناس در شهرهای تهران، مشهد و اهواز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، اما همین محصول در میدان تره بار اصفهان با ۵۰۰ هزار تومان تفاوت قیمت، یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه هر کارتن آناناس معمولی ۸ و یا ۱۰ تایی است، بیان کرد: اگرچه همیشه در دنیا و حتی سراسر کشور این محصول کارتنی فروخته می‌شود، اما به دلیل ضعف کارشناسی در بازار عمده فروشی اصفهان، امسال و در آستانه شب یلدا، آناناس کیلویی عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان افزود: قیمت عمده فروشی هر کیلو آناناس حدود ۱۳۰ هزار تومان است که بهای خرده فروشی آن درب مغازه‌ها بسته به کارتن و تعداد آن، کیلویی ۱۵۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه آناناس همه جا کارتنی فروخته می‌شود، از فروش کیلویی آن در اصفهان انتقاد کرد و گفت: واردات آناناس در کشور در انحصار سه نفر است و درست نیست عرصه آن در اصفهان متفاوت با بقیه مناطق و شهرها باشد.

اسماعیلی افزود: در این شرایط با وجودی که هر دانه آناناس در تهران ۱۷۰ هزار تومان ارزش دارد، بهای آن در اصفهان ۲۴۰ هزار تومان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد