hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| ظرفیت بالای گردشگری عشایر در سمنان

سمنان| ظرفیت بالای گردشگری عشایر در سمنان

شهردار سمنان گفت: عشایر استان سمنان یکی از ظرفیت‌های خوب گردشگری در این استان هستند و باید برنامه‌ریزی بهتری برای استفاده از این پتانسیل شود.


دکتر سید محمد ناظم رضوی افزود: با برگزاری برنامه‌هایی نظیر نمایش کوچ عشایر و برگزاری جشنواره‌های شکرانه می‌توان گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به این استان جذب کرد.

وی با اشاره به ظرفیت مغفول مانده کویر گفت: باید تلاش کرد تا استان سمنان که در زمینه کویر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد در این زمینه پیشتاز شود.

شهردار سمنان از برگزاری نشست شهرداران کشور با موضوع و محوریت کویر در سمنان خبر داد و افزود: این نشست در تیرماه و با حضور ۵۰ شهردار شهرهای حاشیه کویر برگزار خواهد شد و علاوه بر بررسی ظرفیت‌های کویرهای ایران به بیان چالش‌ها و آسیب‌ها نیز خواهیم پرداخت و امیدواریم دریچه خوبی برای استفاده از این سرمایه عظیم باز شود.

شهردار سمنان همچنین خواستار آغاز کاوش‌ها در دژ چرمنه شد و افزود: شهرداری سمنان آماده است تا در این زمینه هرگونه همکاری را با میراث فرهنگی داشته باشد.

وی همچنین از برگزاری سمپوزیوم ساخت مجسمه‌های گچی در سمنان استقبال و تصریح کرد: سمنان پایتخت گچ کشور است و باید از این محصول معروف خود استفاده کرده و آن را با زبان هنر نیز به مردم کشور و منطقه معرفی کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد