hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بیرانوند: درهای تیم ملی وزنه‌برداری به روی همه باز است

بیرانوند: درهای تیم ملی وزنه‌برداری به روی همه باز است

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری تاکید می‌کند بین قهرمانانی که در اردوی جهانی شرکت نکردند با کادرفنی کدورتی وجود ندارد و درهای تیم ملی به روی همه قهرمانان باز است.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به عملکرد خوب دختران وزنه‌بردار ایران در مسابقات جهانی تاشکند اظهار داشت: کار تیم بانوان ما کمتر از تیم مردان نبود و اینکه رکوردهای ملی را جابه جا کردند، خیلی اتفاق خوبی بود. امسال ما در رده سنی نوجوانان دو مدال جهانی به دست آوردیم و یکتا جمالی هم که در جوانان جهان برنز گرفته بود. خوشبختانه بانوان وزنه‌بردار ما خیلی خوب رشد کردند و امسال عالی بودند. الحمدالله همین روند رو به پیشرفت را در ادامه طی می‌کنند و خوشبختانه این موفقیت‌ها در یک نفر خلاصه نمی‌شود.

وی همچنین درخصوص نایب قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری مردان در جهانی 2021 خاطرنشان کرد:  با توجه به تغییرات زیادی که در تیم ملی داشتیم و عزیزانی مثل سهراب مرادی و کیانوش رستمی، علی داوودی، علی هاشمی و علی میری، حافظ قشقایی و... را در تیم نداشتیم و نفرات جدید به تیم اضافه شده بودند، خدا را شکر که نایب قهرمانی به دست آمد. همچنین سه چهره جدید به وزنه‌برداری ما معرفی شدند که دست پروده محمدحسین برخواه بودند. جوادی، معتمدی و حقوقی پیش از این مدال جهانی نداشتند اما الان عنوان داران جهانی ما هستند که این مهم با تلاش کادرفنی و وزنه برداران حاصل شد و جا دارد به همه آنها خسته نباشید بگویم.

بیرانوند ادامه داد: علیرضا یوسفی کار بسیار بزرگی در تاشکند انجام داد و رکورد جوانان جهان را شکست. او با 18 سال سن، در آستانه کسب مدال برنز دوضرب بود. اینکه موفق شد با قدرت‌های سنگین وزن جهان رقابت داشته باشد، حائز اهمیت بود. سایر اعضای تیم ملی هم زحمت کشیدند و تلاش همه آنها بود که منجر به نایب قهرمانی جهان شد و قدردان تک تک عزیزان هستیم.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه آیا عدم حضور دو ملی‌پوش المپیکی (هاشمی و داودی) در کنار تیم ملی در جهانی 2021 تاشکند به خاطر دلگیری و ناراحتی‌شان از مسئله‌ای بود؛ خاطرنشان کرد: هیچ ناراحتی نبود. بار اول هم که اردو شروع شد همه را دعوت کردیم، هم رسما نامه زدیم اما خود عزیزان نیامدند. تنها درخواست سرمربی این بوده که همه نفرات در شرایط اردویی قرار بگیرند و در تمرینات قرنطینه حضور داشته باشند.

بیرانوند در خاتمه تاکید کرد: کدورتی در کار نیست، دوباره دعوت شان می‌کنیم. شرایط اردویی را قبول کنند قدم شان به روی چشم. درهای تیم ملی به روی همه باز است. فقط سرمربی می‌خواهد که همه در شرایط اردویی قرار بگیرند، دیدید که آنهایی که در این شرایط قرار گرفتند مثل جوادی و بقیه مدال آوران مان، مدال شان را هم در تاشکند کسب کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد