hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فولادگر: اجرای پروژه بن-بروجن مرگ زاینده رود را در پی دارد

فولادگر: اجرای پروژه بن-بروجن مرگ زاینده رود را در پی دارد

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به‌نظر می رسد با توجه به افزایش ردیف اعتباری پروژه بن-بروجن در بودجه ۱۴۰۱ ، دولت جدید نیز هیچ تصمیمی مبنی بر برای لغو اجرای پروژه انتقال آب بن-بروجن ندارد.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ردیف بودجه پروژه انتقال آب بن-بروجن، اظهار کرد: براساس مصوبات شورای عالی آب، نباید بارگذاری جدیدی بر روی زاینده‌رود ایجاد شود، مگر آنکه ابتدا منابع آن تأمین شود و سپس این انتقال آب صورت گیرد.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر عدم تأمین منابع اجرای پروژه انتقال آب بن-بورجن، مرگ زاینده‌رود را در پی دارد و کور سوی امیدی که در خصوص احیای زاینده‌رود وجود دارد هم از بین خواهد رفت، انتظار می‌رود مسئولان استانی و نمایندگان اصفهان با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه به‌نظر می‌رسد با توجه به افزایش ردیف این پروژه در بودجه ۱۴۰۱، دولت جدید نیز هیچ تصمیمی مبنی بر برای لغو پروژه انتقال آب بن-بروجن ندارد.

فولادگر خاطرنشان کرد: اجرای پروژه انتقال آب بن-بروجن تناقض آشکار با مصوبات شورای عالی آب است، زیرا تا زمانی که منابع این پروژه تأمین نشود اجرای آن خلاف قانون است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد