hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > طغیانی: زاینده رود باید از محل برداشت بن-بروجن حذف شود

طغیانی: زاینده رود باید از محل برداشت بن-بروجن حذف شود

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نمایندگان و استاندار اصفهان لازم است میزان اعتبار پروژه های احیای زاینده رود در سال ۱۴۰۱  مشخص کنند و تا زمانی که لایحه در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود این اعتبار مطرح شود و در بودجه تخصیص داده شود.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنادر خصوص ردیف بودجه پروژه انتقال آب بن-بروجن اظهار کرد: در حال حاضر مسئله اساسی امروز ما برداشت از زاینده رود است، برهمین اساس بارهای در خصوص پروژه انتقال آب بن-بروجن در خواست بررسی مجدد داشته ایم.

وی افزود: مطلوب است پروژه انتقال آب بن-بروجن از منابع آبی استان چهار محال و بختیاری و حوزه آبریز کارون تامین شود، بنابراین زاینده رود باید از محل برداشت پروژه انتقال آب بن-بروجن حذف شود زیرا بیش از ۹۳ درصد رودخانه زاینده رود در استان اصفهان و تنها ۷درصد این آبریز در چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نمایندگان و استاندار اصفهان لازم است میزان اعتبار پروژه های احیای زاینده رود در سال ۱۴۰۱ مشخص کنند و تا زمانی که لایحه در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود این اعتبار مطرح شود و در بودجه تخصیص داده شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد