hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > میوه شب یلدا در اصفهان خریدار ندارد

میوه شب یلدا در اصفهان خریدار ندارد

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: میوه شب یلدا به دلیل کاهش قدرت خرید مردم خریداری ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نوروزعلی اسماعیلی رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان  در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه و تره بار در آستانه شب یلدا گفت: میوه به اندازه کافی و حتی بیشتر از نیاز معمول در بازار اصفهان موجود است.

وی با بیان اینکه قیمت میوه نسبت به سال گشته افزایش زیادی نداشته است، گفت: افزایش قیمت انجام شده نیز به دلیل افزایش قیمت میوه را می‌توان در افزایش قیمت هزینه حمل و نقل، افزایش قیمت حقوق و دستمزد، افزایش قیمت سبد و بسته بندی و ... نام برد.

انار امسال کیفیت خوبی ندارد

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان با بیان اینکه میوه‌ها با بالاترین کیفیت در بازار اصفهان موجود است، گفت: تنها میوه‌ای که از کیفیت سال‌های قبل برخوردار نیست، انار است که این محصول نیز به دلیل اینکه سرما درختان را نگرفته بار خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه هندوانه نو نیز در بازار از هر کیلوگرم پنج تا هفت هزار تومان موجود است، گفت: هم هندوانه نو در بازار اصفهان داریم و هم هندوانه‌ای که از گذشته در انبار ذخیره شده است.

اسماعیلی گفت: هندوانه انباری نیز در بازار اصفهان بین دو تا چهار هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه خرید‌های مردم نسبت به گذشته کمتر شده است، گفت: در حال حاضر قیمت پرتقال جنوب درجه یک بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، پرتقال شمال بین۱۰ تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی بین ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان، کیوی بین ۱۵تا ۲۰ هزار تومان، سیب سمیرم بین  ۱۵تا ۲۰ هزار تومان، موز خارجی بین۳۲ تا ۲۵ هزار تومان، خرمالو بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان و انار بین ۳۰ تا ۲۰ هزار تومان است.

کیوی اصفهان از عباس آباد و تالش تامین می‌شود

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان با بیان اینکه ما همه توان خود را برای عرضه محصولات تولید شده در استان به بازار به کار گرفته‌ایم، گفت: تنها میوه‌ای خوراک دام می‌شود که کیفیت لازم را نداشته باشد.

وی در خصوص تامین محصول کیوی برای بازار اصفهان نیز گفت: کیوی اصفهان از عباس آباد و تالش تامین می‌شود که ماندگاری خوبی نیز دارد.

اسماعیلی گفت: کیوی آستارا به دلیل تزریق مدیریت نشده هورمون امسال کیفیت لازم را ندارد و در بازار اصفهان نیز از این نوع میوه استفاده نکردیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد