hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دغدغه‌ تأمین واکسن نداریم

دغدغه‌ تأمین واکسن نداریم

استاندار سمنان گفت: نظارت بر استفاده دانش آموزان از ماسک و مواد ضدعفونی و تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان باید بااحساس مسئولیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی شامگاه گذشته در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان استان سمنان برای مقابله با کرونا تاکنون بسیار خوب بوده است که جای تقدیر از متولیان این حوزه دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون از مجموع هشت شهرستان استان سمنان هفت شهرستان در وضعیت آبی و یک شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد که لازم است با کمک مردم و مسئولان این شهرستان نیز وضعیتش بهبود یافته و به جمع دیگر شهرستان‌های آبی رنگ استان بپیوندد.

استاندار سمنان با تأکید بر افزایش نظارت آموزش و پرورش این استان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه در فصل امتحانات دانش آموزان گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید پیش از آغاز امتحانات نسبت به دریافت و بررسی کارت واکسن دانش آموزان مدارس سراسر استان اقدام کنند و اگر دانش‌آموزی واکسن نزده است از ورود او به جلسه امتحان خودداری کنند.

هاشمی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین برای تأمین و تهیه مواد بهداشتی و ضدعفونی در مدارس کم برخوردار استان گفت: نظارت بر استفاده دانش آموزان از ماسک و مواد ضدعفونی و تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان باید بااحساس مسئولیت بیشتری دنبال شود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در تزریق دُز اول و دوم واکسن کرونا در استان سمنان گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون به‌منظور تزریق دُز سوم واکسن دوباره در سراسر استان فعال شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در بحث تأمین واکسن هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداریم اظهار داشت: مسئولان شهرداری تلاش کنند تا افرادی که در بحث حمل و نقل درون شهری فعالیت می‌کنند، دُز کامل واکسن را تزریق کنند.


هاشمی با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح هوشمند مقابله با کرونا در دستگاه‌های دولتی استان سمنان گفت: مرحله دوم این طرح ویژه حمل و نقل برون شهری انجام خواهد شد و لازم است نظارت در این خصوص از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سازمان شهرداری و همیاری‌ها به دقت انجام شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد