hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > قیمت ماهی شب یلدا در میادین میوه و تره بار

قیمت ماهی شب یلدا در میادین میوه و تره بار

با وجود بارش برف و باران از صبح دیروز در تهران و سرد شدن هوا، همچنان شاهد حضور چشمگیر شهروندان در میادین میوه و تره بار هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ عرضه انواع میوه و تره بار در میادین و بازار‌های میوه و تره بار به ویژه محصولات خاص شب یلدا در قالب اجرای طرح «فروش ویژه شب یلدا» با «قیمت مناسب» و «کیفیت مطلوب» حتی با بارش برف و باران و کاهش چند درجه‌ای دما، مانع حضور شهروندان در این مراکز نشد.

بر اساس این گزارش، میوه‌های موسوم به میوه‌های یلدایی شامل هندوانه چیتی با قیمت هر کیلوگرم ۵۶۰۰ تومان، هندوانه مینابی و محبوبی با قیمت هر کیلوگرم ۶۶۰۰ تومان، انار با قیمت هر کیلوگرم ۱۶۲۰۰ تومان، ازگیل با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان و خرمالو با قیمت هر کیلوگرم ۲۲ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

همچنین، پرتقال تامسون شمال با قیمت هر کیلوگرم ۹۸۰۰ تومان، پرتقال تامسون جنوب با قیمت با قیمت هر کیلوگرم ۱۵۴۰۰ تومان، کیوی با قیمت هر کیلوگرم ۱۳۷۰۰ تومان، سیب قرمز و سبز با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۲۰۰ تومان و سیب زرد با قیمت هر کیلوگرم ۱۳۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش عرضه می‌رسد.

این گزارش می‌افزاید، شهروندان تهرانی می‌توانند انواع ماهی از جمله ماهی‌های پرتقاضای قزل‌آلای زنده را با قیمت هر کیلوگرم ۸۸ هزار تومان و قزل‌آلای تازه را با قیمت هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان از میادین میوه و تره بار تهیه کنند، ضمن اینکه ماهی آمور با قیمت هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان، ماهی تیلاپیا با قیمت هر کیلوگرم ۴۴ هزار تومان، ماهی روهیتا با قیمت هر کیلوگرم ۶۰ هزار تومان و ماهی کپور با قیمت هر کیلوگرم ۴۴ هزار تومان در این مراکز در دسترس شهروندان قرار دارد.

گفتنی است، اجرای طرح «فروش ویژه شب یلدا» از پنج‌شنبه ۲۵ آذر در ۲۶۷ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران آغاز شده و تا پایان روز سه‌شنبه ۳۰ آذر (شب یلدا) ادامه دارد و شهروندان می‌توانند برای تهیه محصولات مورد نیاز به خصوص میوه و تره بار ویژه شب یلدا به این مراکز مراجعه نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد